טלעד הזמינה עונה שנייה של "החיים זה לא הכל"

"החיים זה לא הכל" עלתה לאוויר בתחילת יולי 2001 במסגרת שידורי עונת הקיץ של טלעד. הפרק ה-12 והאחרון לעונה זו ישודר הערב (ב') בשעה 21:35. ממחלקת המחקר של טלעד נמסר, כי בחודשים ספטמבר-אוקטובר העלתה הסדרה את שיעורי הצפייה

זכיינית ערוץ 2, טלעד, הזמינה עונה שנייה של הסיטקום "החיים זה לא הכל", בכיכובם של אבי קושניר, עידן אלתרמן וענת וקסמן. בימים אלה עובדים סמנכ"ל התכניות של טלעד חיים גולדברג, התסריטאי דניאל לפין, ומנהל מחלקת הדרמה של JCS, מפיקת התוכנית, יורם מנדל, על פיתוחה של העונה השנייה.

"החיים זה לא הכל" עלתה לאוויר בתחילת יולי 2001 במסגרת שידורי עונת הקיץ של טלעד. הפרק ה-12 והאחרון לעונה זו ישודר הערב (ב') בשעה 21:35. ממחלקת המחקר של טלעד נמסר, כי בחודשים ספטמבר-אוקטובר העלתה הסדרה את שיעורי הצפייה ברצועה בה שודרה (בין השעות 21:35 - 22:05 ). בקרב קבוצת הגיל 34-25 נרשמה עלייה של 3.8 נקודות רייטינג, שמשמעותן גידול של כ-40% ביחס לרייטינג הממוצע ברצועה.

עוד נמסר, כי לתוכנית נרשם שיעור נאמנות גבוה יחסית, שעמד על 61.3% (נאמנות - החלק בו צופים בממוצע מתוך אורכה המלא של התכנית), ושיעור מעבר גבוה של 66.8% (מצופי התוכנית הקודמת). כל הנתונים נבדקו בקרב משקי בית יהודיים.

בסוף השבוע עלה לאוויר קמפיין עונת החורף של טלעד, שנעשה על-ידי מחלקת הפרומו בניהולו של עודד טל. בקמפיין משתתפים חלק מכוכבי עונת החורף: שמעון פרנס, אמנון לוי, קובי מידן, איל פלד, דן שילון ויורם ארבל. הקמפיין מורכב ממספר פרומואים בני 20 שניות. הקמפיין צולם במספר לוקיישנים ונערך באולפני טלעד. לקמפיין נכתבה מוסיקה מקורית על ידי אסף אמדורסקי, כשכל תכנית קיבלה ייחוד מוסיקלי אשר ילווה אותה לאורך כל העונה.