יופלה, קונצרן החלב הבינלאומי שמרכזו בצרפת, עומד להיכנס לשוק הישראלי בשבוע הבא, בשיתוף פעולה עם תנובה.
כפי שפורסם ב"גלובס" לפני מספר חודשים, יועדה ההחדרה של יוגורט מתוצרת יופלה לחודש נובמבר 2001 - למעלה משנתיים לאחר חתימת ההסכם, ועיכובים נמשכים בשל הקושי להעמיד חלופה שתסמן יתרון תחרותי מובהק מול דנונה של שטראוס. נציגי הקונצרן הצרפתי צפויים להגיע בשבוע הבא לארץ, לאירוע ההשקה.
יופלה, אחת מיצרניות היוגורט ומעדני החלב הגדולות בעולם, היא חברה-הבת של קונצרן המזון הצרפתי סודיאל, שמחזורו השנתי עומד על 2.5 מיליארד דולר. 31% מפעילות סודיאל היא מחוץ לצרפת.
בעקבות כניסת יופלה, צפויה תנובה למחוק בהדרגה את מותג היוגורטים שלה, אמי, שמיוצר על פי הסכמי ידע עם אמי השוויצרית, מאז שנת 1995.
על פי הערכות, השקיעה תנובה בהקמת האופרציה הייצורית כ-5 מיליון דולר, ועוד כ-3 מיליון דולר יושקעו השנה בהחדרה שיווקיתפירסומית של המותג. (ראו הרחבה ב"גלובס הערב", "נתח שוק", עמ' 79).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.