בהנהלת רכבת ישראל הוחלט לשקול מחדש את נושא הקמת הקירות האקוסטיים באיזורי
מגורים הסמוכים לתחנת הרכבת בקרית חיים, בשיתוף התושבים ובסיוע המשרד לאיכות
הסביבה. כך אמר מ"מ מנכ"ל רכבת ישראל, יוסי מור, ליו"ר ועד קריית חיים גיורא
פישר, המוביל את מאבק התושבים להקמת קירות אקוסטיים.
בקרוב עשויה הנהלת הרכבת לצאת המכרז לביצוע הפרדה מפלסית לאורך רחוב ברודצקי
הסמוך לפסי הרכבת בקרית חיים. יצוין, כי מור הבהיר בפגישה כי "משמעות הקמת
הקירות האקוסטיים לאורך התוואי תהיה הקמת קירות בגובה של 8-6 מטר שיגרמו לחציית
קריית חיים בחומת אבן בדומה לבנימינה".
מור הבהיר עוד, כי בעיית הרעש קריטית במיוחד בשעות הבוקר ובלילה, ולדבריו "בעיה
זו תיפתר עם קבלת הציוד החדש בשנים 3-2002, ואז יופעלו במסילה בעיקר הקרונועים
השקטים יותר מהרכבות הפועלות כיום".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.