אשקלון: הסכם יאפשר בנייה בברנע

לדברי סגן ראש העירייה, אלי שבי, הסיכום על כך הושג לאחר מו"מ ממושך, בשל דרישת העירייה לבצע שינויים בתכנון הכולל של המתחם, בעיקר שטחי הציבור שבו, על מנת לאפשר סלילת כביש רחב לאורך החוף

עיריית אשקלון וחברת אפרידר, יחד עם העמותה הציבורית לשכונות ברנע ב' ו-ג', חתמו על הסכם, לפיו בעלי המגרשים במתחם ברנע ב' וברנע ג' יקבלו הרשאה לתכנון של בתים פרטיים על המגרשים שבבעלותם, במסגרת פרויקט בנה ביתך.

לדברי סגן ראש העירייה, אלי שבי, הסיכום על כך הושג לאחר מו"מ ממושך, בשל דרישת העירייה לבצע שינויים בתכנון הכולל של המתחם, בעיקר שטחי הציבור שבו, על מנת לאפשר סלילת כביש רחב לאורך החוף, וכן הותרת השטחים שממערב לכביש לכיוון הים כשהם פתוחים. כמו כן דרשה העירייה, כי הבנייה של הבתים הפרטיים בברנע ב' וברנע ג' יהיו עד שתי קומות לכל היותר, ולא בנייה רוויה מרובת קומות.

לדברי שבי, אחרי עשרות שנים שבאזור זה לא נבנו בתים פרטיים, ההסכמות אליהן הגיעו הצדדים יאפשרו הסדרת התכנון הכולל של המתחם ותחילת הבנייה בו. עוד מסר שבי, כי עם אישור ההסכם בוועדה המקומית, הושלם התכנון של כל האזור הצפוני של אשקלון, הכולל את המתחמים של שו"פ, רפאלי וכפר הגולף.