מכירת אולם קודאק בהוליווד, משכנו החדש של טקס האוסקר, תידחה ל-2004

הבעלים, תאגיד הנדל"ן TrizecHahn, ייאלץ לדחות את מכירת צמד הקניונים הגראנדיוזים שלו, שתוכננה לסייע בשינוי ייעודו מחברת נדל"ן קנדית עם נכסים מעורבים, לקרן אמריקנית להשקעות בנדל"ן

תאגיד הנדל"ן TrizecHahn ייאלץ לדחות את מכירת צמד הקניונים הגראנדיוזים שלו, שתוכננה לסייע בשינוי ייעודו מחברת נדל"ן קנדית עם נכסים מעורבים, לקרן אמריקנית להשקעות בנדל"ן.

TrizecHahn ביקשו למכור ב-2003 את Highland & Hollywood, פרוייקט הבידור והקניות בשדרות הוליווד, שנבנה בעלות של 615 מיליון דולר ובו גם אולם קודאק בן 3,600 המושבים, משכנו החדש של טקס האוסקר. המכירה הזו תדחה ל-2004.

הפרוייקט השני, מרכז הקניות Desert Passage במלון אלאדין בלאס וגאס, היה מיועד להימכר בסוף השנה הבאה, אך הירידה בהיקף התיירות בווגאס, כמו גם הכרזת פשיטת הרגל של מלון אלאדין, מטילים צל כבד על כדאיות המכירה.

בינתיים, חטיבת המשרדים של TrizecHahn חברה ל-Civia Media Group במיזם שיציב מסופי מידע בלובי של 33 ממגדלי המשרדים של חברת הנדל"ן, באטלנטה, שיקאגו, דאלאס יוסטון, לוס אנג'לס, ניו יורק ווושינגטון.

המסופים יכילו מידע שימושי, כמו רשימת הדיירים בבניין, דיווח תנועה ומידע מקומי נוסף. Civia כבר התקינה מסופי מידע בסיאטל ופורטלנד, בעלות של 10-15 אלף דולר ליחידה, ותרחיב את פריסתה לקניונים, שדות תעופה ומלונות.

העלות תכוסה מתשלום חודשי של בעלי הנכס, ואלה יתחלקו בהכנסות מפרסום. על פי אומדן ראשוני, 100 מסופים כאלה עשויים לגרוף הכנסות שנתיות מפרסום בשווי של 3-8 מיליון דולר. Trizechahn תורמת למיזם את הלובי בבנייניה וקווי תקשורת, ובתמורה תזכה ל-20% מההכנסות.

חברת הנדל"ן כבר משתפת פעולה במיזם דומה עם Captivate Network Inc. שהתקינה מצגי מידע במעליות בבנייניה. לדברי Captivate, הפרסום במעליות יעיל יותר מפרסום במסופים בלובי, מאחר וה"נוסעים" במעליות ממילא נאלצים לחדול מפעילות ולבהות בקיר, בעוד בלובי הם נחפזים וקשה ללכוד את תשומת ליבם.