הנהלת רכבת ישראל פרסמה בשבוע שעבר מכרז לבניית מעבר תת קרקעי להולכי רגל מתחת למסילת הברזל ברחוב ברודצקי בקריית חיים. מימון הקמת המעבר יתחלק בין עיריית חיפה ורכבת ישראל. סיום העבודות צפוי בסוף השנה.
במקביל מבצעת חברת יפה נוף את המעבר התת קרקעי ברחוב אח"י אילת לכלי רכב והולכי רכב, המיועד להחליף את המעבר שעל מסילת הרכבת ברחוב ברודצקי.
עלות פרויקט אח"י אילת היא כ-20 מיליון שקל, כאשר 70% ממנו ממומנים ע"י משרד התחבורה ו-30% ע"י עיריית חיפה. העבודות צפויות להסתיים בעוד כשנתיים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.