"הבורגנים" מסיימת עונה: סופה של דרכנו?

אז הפרק האחרון של "הבורגנים" הגיע ביום ו' האחרון, ואכן היה מרגש ומעודן; ובכל זאת, היה חסר בו איזה משהו

מעולם לא ציפו כל-כך הרבה אנשים לשידורו של שיר אחד. כבר יותר משלושה חודשים, ש"דרכנו" מטרטר למדינה שלמה מכל פינה. בהתחלה זה היה נחמד, מרגש אפילו. שיר אהוב שזכה לחידוש יפה. אחר-כך, עם כל פיגוע שהצמיח לפחות 20 השמעות, זה כבר הפך לבלתי נסבל. בשבועיים האחרונים, נראה היה כאילו כל עם ישראל כבר מייחל לבואו של הפרק האחרון של "הבורגנים", כדי לשמוע את הדבר הזה בפעם האחרונה ולגמור עניין.

אז הפרק האחרון של "הבורגנים" הגיע ביום ו' האחרון, ואכן היה מרגש ומעודן (בעיקר בסצינת החתונה של ישי וטליה, שהיתה יכולה להפוך בקלות למפגן של קיטש). ובכל זאת, היה חסר בו איזה משהו - קליימקס שימשוך את הצופים עד לעונה הבאה. לרגע זה נראה, כאילו היוצרים לא החליטו אם בכלל תהיה עונה כזו. היוצרים, אמרנו? קבלו תיקון. קשת לא החליטה.

מה יש להגיד. אין כמו מסרים כפולים, כדי לחבל בסידרה מצליחה. ספק אם היה בשבוע שעבר מישהו מחובבי הבורגנים, שלא שם לב לפרומואים ששידרה קשת, ושקידמו את בוא הפרק האחרון של הסידרה. אבל רגע, מה זאת אומרת פרק אחרון? אחרון לעונה? אחרון בכלל? קשת, כך נראה, החליטה שהקליף-האנגר של "הבורגנים" בסוף עונתה השנייה יעסוק בשאלה האם "הבורגנים" תחזור בכלל לעונה שלישית. ברגע אחד של הפרומו הוכרז כי ביום ו' ישודר "הפרק האחרון של הבורגנים", ושנייה אחר כך אמרו "הבורגנים מסיימת עונה". אז מה האמת?

לדברי קשת, העניין נמצא במשא ומתן. הזכיינית אוהבת את הסידרה, אבל העלויות גבוהות. טיעון העלויות מעצבן מאין כמוהו. מדובר בסידרה שזכתה לרייטינג מצוין, לפילוח נחשק, לביקורות טובות, לפרסומות. הקהל היה נאמן לה, והיה נאמן לקשת. לא הגיע הזמן להכיר לו על כך תודה, ולספק עוד עונה?