"עבודת בית" ו"מהפך" - לפריים

תוכנית הפרה-פריים המצליחה של קשת "עבודת בית", עוברת לפריים של ימי ג'. עד לסיום העונה הראשונה של התוכנית בחודש יולי, ישודרו עוד כ-10 תוכניות בימי ג', במקום ביום ו' בשעות אחה"צ.

במקביל, הכינו בקשת פורמט של תוכנית אולפן פתוחה, בהנחיית אהרון ברנע, שתשובץ באותה רצועה, במקרה שיידרשו דיווחים על פיגועים או אירועים קשים אחרים, אשר ישבשו את לוח השידורים. לתוכנית כבר נערך פיילוט, שהצליח.

"עבודת בית", בהנחיית ליאת תימור, עוסקת בעיצוב וסגנון חיים בסביבה הביתית, ועלתה לשידור לפני כחודשיים וחצי, במסגרת רצועת הפרה-פריים של קשת בימי שישי. הרצועה עוסקת בסגנון ואיכות חיים ומותאמת לצפייה משפחתית המאפיינת יום זה.

מאז עלייתה רשמה התוכנית הישגים נאים בהשוואה לרצועה (19:15-18:30). בקהלים שונים, בעיקר בקרב נשים וצעירים השיגה התוכנית רייטינג של 13.2% בממוצע, ולמעלה מ-267 אלף צופים (בקרב אוכולסיה היהודית) שצפו בה בקביעות. יצויין כי עוד תוכנית מצליחה מאותה רצועה, "מהפך" עם אורנה דץ, תשודרג לפריים בלוח הקיץ של קשת (שיכלול את הימים ב' וה').

הערב (ג') תשודר תוכנית מיוחדת של "עבודת בית", במהלכה הגיעו תימור ואנשי צוותה לפנימיית הדסה-נעורים בנתניה, במטרה לשפץ את מועדון הפנימייה המשמש את בני הנוער הלומדים במקום. עבודת השיפוץ נעשתה בשיתוף קבוצת ילדים מהפנימייה ולא הוגבלה בתקציב השיפוץ הרגיל.

בני הנוער הלומדים בחוג התקשורת של הדסה נעורים, "יוצרים עם קשת", (שהוקם על ידי הזכיינית בתחילת השנה), ליוו במצלמותיהם את השיפוץ, ותיעדו את ההתרגשות של חבריהם. קטעים מצילומיהם שולבו בעריכת התוכנית.

לאחר התוכנית "עבודת בית" תשודר בימי ג' סדרת הדוקו-סופ החדשה: "הדימונאים", המספרת את סיפורן של ארבע משפחות המתגוררות בדימונה.