גדעון גדות ישקיע 4 מיליון דולר בפלטפורמה למשחקי הימורים באינטרנט ובסלולרי

במסגרת המשחק יכול המשתתף לבחור מתוך תוכניה של כ-60 משחקים, 6-8 משחקים יומיים בהם ניתן להמר בסכומי כסף הנעים בין 10 שקל ל-1,210 שקל למשחק

חברת אקוטק, בראשות גדעון גדות, תפעיל באישור המועצה להסדר ההימורים בספורט את משחק ההימורים היומי Winner על תשתית האינטרנט. בקרוב צפויה אקוטק להשיק שירות הימורים ב-Winner גם באמצעות המכשיר הסלולרי. מהחברה נמסר כי במערכת הטכנולוגית הושקעו כ-4 מיליון דולר.

הימור הספורט היומי Winner הושק על ידי המועצה להימורים בספורט בחודש מרץ השנה. במסגרת המשחק יכול המשתתף לבחור מתוך תוכניה של כ-60 משחקים, 6-8 משחקים יומיים בהם ניתן להמר בסכומי כסף הנעים בין 10 שקל ל-1,210 שקל למשחק, כאשר סכום הזכייה הוא עד 250 אלף שקל. המשתתף יכול לבחור בין משחקים הנערכים בערב אחד, או ליצור שילוב של משחקים מימים שונים ומענפי ספורט שונים.

חברת אקוטק הוקמה ב-97' על ידי גדעון גדות, עם פרישתו ממפעל הפיס שם כיהן כיו"ר במשך כ-15 שנה. החברה מתמחה בייעוץ ופיתוח מפעלי לוטו פרטיים ולאומיים, ובמקביל משתפת פעולה עם חברות בתחום מערכות הקצה, במטרה לפתח אפליקציות הימורים המותאמות לרשת הסלולרית ולטלוויזיה הדיגיטלית.