קמפיין "הביישנים" של גיתם זכה בתחרות אפי ל-2002

קמפיין הביישנים זכה גם במקום הראשון בקטיגוריית השירותים. בקטיגוריה זו זכתה במקום שני חברת הלווין YES. במקום השלישי זכו סלקום ובאומן-בר-ריבנאי על מהלך השיווק "סלקום-ביזנס"

האגודה למלחמה בסרטן ומשרד הפרסום גיתם-BBDO זכתה השנה פעמיים. מסע הפרסום "הביישנים" הוא הזוכה הגדול בתחרות אפי, למסעות השיווק המצטיינים לשנת 2002. זאת, לאחר שקטף את פרס קמפיין השנה בתחרות הפרסום השנתית, קקטוס הזהב, שנערכה לפני כשבועיים. המהלך זכה גם במקום הראשון בקטיגוריית שירותים.

תחרות האפי משותפת למרכז הישראלי לניהול (המי"ל), איגוד המפרסמים בישראל והאיגוד הישראלי לפרסום. הטכס נערך הערב (א') במלון דן-פנורמה בת"א, בהשתתפות מנכ"לים, מנהלי שיווק ופרסום ונציגי החברות שהשתתפו בתחרות.

מנימוקי חבר השופטים עולה, כי קמפיין "הביישנים" של האגודה למלחמה בסרטן זכה בתואר "המהלך השיווקי המצטיין של השנה" - GRAND EFFIE - עבור מהלך שווקי מיוחד במינו, שמטרתו הייתה לשנות ולהטמיע דפוסי התנהגות חדשים.

קמפיין הביישנים זכה גם במקום הראשון בקטיגוריית השירותים. בקטיגוריה זו זכתה במקום שני חברת הלווין YES. משרד הפרסום שליווה את המהלך הוא מק'אן קשר-בראל. במקום השלישי זכו סלקום ובאומן-בר-ריבנאי על מהלך השיווק "סלקום-ביזנס".

במקום הראשון בקטיגוריית מוצרי מזון זכתה רשת בורגר ראנץ' על "קומבינה - הארוחה של החברה". משרד הפרסום: באומן-בר-ריבנאי. במקום השני בקטיגוריה זכתה חברת תלמה על מהלך שיווק דגני בוקר "כריות". משרד הפרסום: באומן-בר-ריבנאי. בקטיגוריה זו זכו רק שני המקומות הראשונים, עקב פרישת חברת "תנובה" עם מהלך השקת יוגורט "יופלה", מהתחרות.

במקום הראשון בקטיגוריית מוצרי צריכה שאינם מזון זכתה במקום הראשון חוגלה-קימברלי על "האגיס" ו"טיטולים". משרד הפרסום: מק'אן קשר בראל. במקום השני זכתה חברת ליוור עבור דיאודורנט 'דאב'. משרד הפרסום: פוגל-לוין M&O. במקום השלישי זכה מפעל הפיס על הגרלת היובל, מהלך שיווקי שנועד לנצל את חגיגת היובל של מפעל הפיס ליצירת מוצר ייחודי וחד-פעמי שישיג גם מטרות ארוכות-טווח, כמו הרחבת קהל הלקוחות של הארגון ושיפור בתדמיתו. משרד הפרסום: אדלר חומסקי ¦ ורשבסקי.

במקום הראשון בקטגוריית מוצרי צריכה לא-מתכלים זכתה חברת האופנה "פוקס" על שיווק "פוקס קידס". משרד הפרסום: זרמון-גולדמן. במקום השני זכתה חברת BSH משווקת מכונת כביסה בוש. משרד הפרסום: מק'אן קשר-בראל. במקום השלישי בקטגוריית מוצרי צריכה לאמתכלים זכתה חברת "צ'מפיון מוטורס" על מהלך שיווק "פולקסווגן פאסאט". משרד הפרסום: ליניאל DDB.