סופית: נדב הנפלד עוזב את מכבי ת"א לאחר 12 שנים

כעת זה סופי. נדב הנפלד עוזב את מכבי ת"א. "נדב ביקש להשתחרר, ולאור השירות שהוא העניק לנו במשך 12 שנים, הסכמנו לשחרר אותו מהחוזה המחייב שיש לו לעונה הבאה", ציינה מכבי ת"א. הנפלד (34) רמז כבר בסיום העונה כי ייתכן שלא ימשיך בשורות מכבי, וזאת בעקבות חוסר שביעות רצונו מהחוזה עליו חתם לפני שנתיים, כשחלק מדרישותיו הכספיות נדחו אז. לעומת זאת, נייט האפמן דרש - וגם קיבל - את המשכורת הגבוהה ביותר בתולדות המועדון, מה שגרם למרירות אצל הקפטן. ל-ONE נודע כי ביום שישי התקיימה פגישה בביתו של מנהל מכבי ת"א, מוני פנאן, ברמתאביב, ובה נכחו, לפי בקשתו של הנפלד, כל חברי הנהלת המועדון: מזרחי, דייויד פדרמן ופנאן, כמו גם המאמן דייויד בלאט.

הנפלד, שבמסגרת חוזהו היה אמור להרוויח מעל ל-300 אלף דולר נטו לעונה, ביקש העלאה בשכרו, אך נענה פה אחד בשלילה, ובתגובה הודיע לנוכחים, כי בכוונתו לפרוש ממכבי. בימים האחרונים העביר הנפלד את תשובתו הסופית לאנשי מכבי: אני עוזב.

יו"ר מכבי ת"א, עו"ד שמעון מזרחי, הסביר היום בראיון לגל"צ: "היו שיחות בין נדב ובינינו, שהתוצאה שלהן היא שנדב לא יקבל שיפור בשכרו, כיוון שיש חוזה קיים איתו ודבר לא מצדיק את שיפור תנאיו. החוזה נחתם לפני שתי עונות והוא מאוד נכבד".