ועדה ברשות יו"ר הרשות לפיתוח ירושלים, עוזי וכסלר, החליטה לדחות את התנגדות מושב משמר השבעה למעבר הקו המזרחי של השפד"ן מתחת לרחוב הראשי של המושב. לדעת הוועדה, אין חלופות לקו המזרחי ולנתיב, ולכן אין לקבל את התנגדות המושב.
עוד החליטה הוועדה, שהמושב לא יקבל כל פיצוי, אך המליצה להנהלת השפד"ן להשלים את העבודות במהירות ולשדרג את הדרך הציבורית מתחתיה יבוצעו העבודות.
אורך הקו כולו כ-25 ק"מ, והוא יעבור במקביל לכביש מס' 4 בין ראש העין לראשון לציון. עלות הקו כ-300 מיליון שקל.
העבודות על הקו החלו בקטע הראשון, בסמוך למתקני השפד"ן.
במקביל יצא מכרז להקמת מנהרה מתחת לראשון לציון ומתחת לכביש מכבית. ההצעות שהוגשו
נעו בין 150 מיליון שקל ל-250 מיליון שקל. הנהלת השפד"ן בוחנת את ההצעות הזולות
יותר. העבודות על הקטע הראשון יסתיימו תוך כשנתיים, העבודות על הקו כולו יסתיימו
בתוך ארבע שנים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.