חברת ד"ר פישר מחדירה סדרת תכשירים לטיפול בקמטים, שפותחה במשך כשנתיים, תחת המותג "אייג' קונטרול". ההשקעה בהחדרה מסתכמת בכמיליון דולר, שכ-500 אלף דולר מהם יושקעו בקמפיין פרסומי. סדרת התכשירים החדשה שפותחה כוללת שלושה תכשירים היפואלרגניים: קרם יום וקרם לילה לעור הפנים וכן קרם עיניים. הסדרה אמורה להיות הסדרה המרכזית של ד"ר פישר בתחום הטיפוח בשוק המקומי וכן מיועדת לייצוא לארה"ב ולמערב אירופה.
הקמפיין, תחת הסיסמה "ד"ר פישר אייג' קונטרול - קרם חדשני הלוחם בזמן ומנצח", הוכן על-ידי משרד פרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי. מנכ"ל חברת ד"ר פישר, משה זילברשטיין, מייחס חשיבות רבה למגזר הרוסי, ולכן יעלה במקביל פרסום המותאם למגזר הרוסי, שיכלול שקופיות חסות בערוץ הטלוויזיה ORT וכן מודעות בעיתונות נשים ובעיתונות יומית בשפה הרוסית.
את הקמפיין תוביל הדוגמנית איבונה קרוגליאק, והוא מכוון לנשים בנות 30 ומעלה. קרוגליאק מופיעה בקמפיין כשעל ידיה כפפות אגרוף בצבע אדום עז, כסמל למלחמה בסימני הגיל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.