חברת זלמן בראשי ואחיו זכתה במכרז של חברת מוריה לביצוע עבודות העתקת תשתית בכביש מספר 1 (עירוני) בהיקף של 14 מיליון שקל. העבודות מהוות חלק מהתוכנית הכוללת להעתקת תשתיות רטובות מתחת לתוואי המתוכנן לרכבת הקלה.
העבודה כוללת ביטול התשתיות והנחת תשתית חדשה בצדי התוואי המתוכנן. זלמן בראשי תבצע את העבודות בקטע שבין פסגת זאב ועד למנהרת כיכר צה"ל. לדברי מנכ"ל חברת מוריה, יעקב אדרי, עבודות ההנדסה מתקדמות בהתאם ללוחות הזמנים שנקבעו. העתקת התשתית בקטע זה תסתיים עד סוף 2003.
במכרז נוסף זכה הקבלן ש.י שם-טוב, לסלילת כביש הגישה לדפו בהיקף של 16.5 מיליון שקל. מדובר בכביש שימש רק לרכבות ללא נוסעים לכניסה ויציאה מהדפו - מסוף אחזקה ובקרה. הכביש יהיה בין כביש 13 שדרות משה דיין וכביש מעלה אדומים ועד לדרך שועפט. העבודות יחלו באוגוסט 2002 ויימשכו כשנה וחצי.
עבודות אלה הם חלק ממערך כולל של עבודות ההנדסה המקדימות הנעשות במימון ציבורי (תחבורה ועיריית ירושלים) בהיקף של 800 מיליון שקל. כיום מבוצעות עיקר עבודות העתקת התשתית במכרז העיר ירושלים ברחוב יפו, בקטע שבין כיכר הדוידקה לבניין ג'נרלי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.