רכבת ישראל פירסמה שלושה מכרזים להכפלת המסילה בין תל-אביב לכפר סבא בעלות של 500 מיליון שקל.
המכרז כולל גם הוספת מסילה רביעית בין תחנת תל-אביב מרכז לבין תחנת האוניברסיטה, ובניית מסילה חדשה בקטע שבין תחנת האוניברסיטה לתחנת סוקולוב.
ברכבת מעריכים, כי ביצוע העבודות יתחיל לקראת ינואר 2003 ויסתיים ביוני 2005. פרסום המכרזים התאפשר רק לאחר שמשרד האוצר אישר תוספת תקציב בסך 470 מיליון שקל ל-2002, להגדלת השקעות בתשתית המסילתית.
בנוסף אישר משרד האוצר לאחרונה תוספת של 2.8 מיליארד שקל לתקציב של שלוש השנים הבאות. בקו כפר סבא-תל-אביב, שאורכו 23 ק"מ, ייסעו ארבע רכבות לכל כיוון בשעות השיא. משך הנסיעה מתחנת האוניברסיטה לתחנת סוקולוב יהיה 27 דקות.
בכפר סבא יהיו שתי תחנות נוסעים: תחנת נורדאו, שנמצאת
בשלבי ביצוע וצפויה להיפתח בפברואר 2003, ותחנת סוקולוב שתיפתח בתחילת 2004.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.