הנקראות ביותר

תנובה משקיעה מ' ד' בחמאה רכה

חברת תנובה מתחילה השבוע בשיווק חמאה רכה באריזת גביע, תחת המותג "חמאת תנובה". זהו חלק ממהלך רחב יותר הכולל מיתוג של כל מוצרי החמאה תחת השם "חמאת תנובה", וייצור סידרה של מוצרי חמאה חדשים. שיווק המוצר הראשון, חמאה באריזה אישית, החל לפני מספר שבועות, וזהו השלב השני. מהלך החדרת החמאה ילווה בקמפיין מיתוג שאמור לעלות לאוויר בתוך שבועיים, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO.

מיתוג מוצרי החמאה תחת המותג "חמאת תנובה", ולא תחת שם נפרד, הוא חלק ממהלך כולל של תנובה למיתוג מוצרי החלב תחת שם הקורפורייט, כמו "חלב תנובה" "קוטג' תנובה" ו"שמנת תנובה".

היקף שוק החמאה בישראל מוערך בכ-130 מיליון שקל (כספי, נילסן סיכום 2001). על פי נתוני נילסן לחודש יוני 2002, מחזיקה תנובה בכ-73.5% משוק החמאה, וטרה 8.1%. שאר השוק (18.4%) הוא של חמאות ייבוא ואחרים (יצרנים קטנים).

יצויין, כי היקף צריכת החמאה בישראל הוא נמוך יחסית לצריכה בעולם, ועומד על 0.8 ק"ג לנפש בשנה. בצרפת הוא עומד על 8.3 ק"ג בשנה, הולנד 3.5 ק"ג ובארה"ב 1.9 ק"ג. המגזר הרוסי נחשב לכזה הצורך כמויות גדולות של חמאה, והוא הגדיל את היקף צריכת החמאה בישראל.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
נתח שוק
דין וחשבון
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות