אייס גייסה את ליאת תימור תמורת 40 אלף דולר לשנה

בודקת שימוש בשם "עבודת בית" כמותג פרטי

אייס בודקת שימוש במותג תכנית הטלוויזיה עבודת בית למיתוג ערכות כלי בית ברשת, כמותג פרטי. כך נודע ל"גלובס".

הרשת הצליחה להתגבר על חסמים מעכבים מצד הרשות השניה, וחתמה היום על חוזה עם ליאת תימור, המנחה את התוכנית "עבודת בית". על פי הערכות צפויה ליאת תימור לקבל סכום של כ-40 אלף דולר תמורת התקשרות לשנה. במסגרת ההתקשרות תשמש תימור כדמות המייצגת של הרשת, לרבות ביקורים בסניפים ומתן יעוץ בעיצוב לקהל הצרכנים.

תימור תציג את "הפינה של ליאת" בה הקהל יוכל לצפות בעיצוב ועבודה של רעיון עיצובי שמושי. "ליאת תימור הינה אשת מקצוע בתחום העיצוב, המנחה כבר עונה שלישית ברציפות את תוכנית השיפוצים המצליחה של שידורי קשת "עבודת בית", בעברה ערכה ליאת את מגזין סגנון מעריב, הוציאה את הספר "סגנון חיים" והיום הינה אחת הדמויות המרכזיות בישראל כמעצבת סגנון חיים" אומרת אור אבני, מנהלת השיווק של רשת אייס.

על פי סקר שערכה רשת "אייס" בקרב 530 בתי אב המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה בישראל, כ-60% מהאוכלוסייה מכירים את התוכנית ומציינים כי התוכנית נחשבת למאוד מקצועית.

רשת "אייס" רכשה לפני 3 עונות את זכויות המסחור למותג "עבודת בית", במסגרת זו הפכה "אייס" לגורם המומחה בתחום "עשה זאת בעצמך" המעניק ייעוץ במהלך התןכנית לצופים, הן במרכז טלפוני בשידור ישיר, והן באינטרנט במהלך השבוע. כמו כן, מעניקה "אייס" תשובות, עיצות וטיפים לאלפי הפונים לאתר האינטרנט של שידורי "קשת", במסגרת התוכנית "עבודת בית".