תקציב הפרסום של מיזם הדואר, ששואף להתחרות ברשות הדואר עם פתיחת התחרות בענף, נמסר לשלמור-אבנון-עמיחי. כך נודע ל"גלובס". התקציב נמסר לשלמור-אבנון-עמיחי ללא מכרז. היקפו מוערך בכמה מאות אלפי שקלים, בשלב ראשון, אך הוא עשוי לגדול בהתאם להתקדמות בפתיחת התחרות.
בימים הקרובים יעלה המיזם קמפיין ראשון באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי, המציג את החיסכון שהוא מציע ללקוחות עסקיים. הקמפיין לא תוקף ישירות את רשות הדואר, אך מדגיש את חשיבותה של התחרות. מיזם הדואר כולל את החברות אביב שיגור, דפוס בארי ובר הפצה.
גם רשות הדואר נערכת לאפשרות של פתיחת התחרות בענף, ובאחרונה היא העלתה קמפיין באמצעות משרד הפרסום פובליסיס-אריאלי, שבו הציגה את את הלוגו החדש שלה. הרשות גם פרסמה, לראשונה, מודעות הארדסייל, המציגות את השירותים הקמעונאיים שהיא מציעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.