מיזם הדואר מסר את תקציב הפרסום לשלמור-אבנון-עמיחי

היקף התקציב מאות אלפי שקלים בשלב ראשון, והוא צפוי לגדול עם פתיחת התחרות; רשות הדואר נערכת לאפשרות של פתיחת התחרות בענף, ובאחרונה היא העלתה קמפיין של אריאלי

תקציב הפרסום של מיזם הדואר, ששואף להתחרות ברשות הדואר עם פתיחת התחרות בענף, נמסר לשלמור-אבנון-עמיחי. כך נודע ל"גלובס". התקציב נמסר לשלמור-אבנון-עמיחי ללא מכרז. היקפו מוערך בכמה מאות אלפי שקלים, בשלב ראשון, אך הוא עשוי לגדול בהתאם להתקדמות בפתיחת התחרות.

בימים הקרובים יעלה המיזם קמפיין ראשון באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי, המציג את החיסכון שהוא מציע ללקוחות עסקיים. הקמפיין לא תוקף ישירות את רשות הדואר, אך מדגיש את חשיבותה של התחרות. מיזם הדואר כולל את החברות אביב שיגור, דפוס בארי ובר הפצה.

גם רשות הדואר נערכת לאפשרות של פתיחת התחרות בענף, ובאחרונה היא העלתה קמפיין באמצעות משרד הפרסום פובליסיס-אריאלי, שבו הציגה את את הלוגו החדש שלה. הרשות גם פרסמה, לראשונה, מודעות הארדסייל, המציגות את השירותים הקמעונאיים שהיא מציעה.