ענת עצמון תוביל את הקמפיין לרשת "עונות"

הרשת תגיע ל-20 סניפים עד סוף השנה * תשקיע 400 אלף דולר בפתיחת 3 סניפי אאוטלט חדשים

רשת האופנה עונות, למידות גדולות, תצא בקמפיין פרסום לקולקציית חורף באמצעות משרד הפרסום תאוצה, בתקציב של 3.2 מליון שקל. את הקמפיין תוביל ענת עצמון, כוכבת הסדרה "סיטי טאואר". הקמפיין יעלה לקראת ראש השנה ויכלול שילוט חוצות, קטלוג, פוסטר מדיה, מודעות בעיתונות ארצית ומקומית ובנקודות המכירה. ענת עצמון הצטלמה לקמפיין על רקע תפאורת תיאטרון "הקאמרי".

בתוך כך פותחת הרשת שלוש חנויות אאוטלט חדשות בשלושה מרכזים ברחבי הארץ, בהשקעה כוללת של כ-400 אלף דולר: בבילו סנטר תיפתח חנות בשטח של 150 מ"ר, בהשקעה של 120 אלף דולר, בעלות של 28 דולר למ"ר; בפאואר סנטר שער אשקלון תיפתח חנות שתשתרע על שטח של 180 מ"ר, בהשקעה של 150 אלף דולר, בעלות של 22 דולר למ"ר; ובקרית אתא תיפתח חנות שלישית, על שטח של 160 מ"ר, בהשקעה של 120 אלף דולר, בעלות של 20 דולר למ"ר.

שלוש החנויות החדשות מיועדות להיפתח בספטמבר הקרוב והן יצטרפו ל-16 סניפים קיימים. לדברי אבי יפת, מנכ"ל עונות, פתיחת הסניפים הגדולים מיועדת להגדיל את קהלי היעד תוך הצגת מגוון גדול, כולל עודפי ייצוא וייצור במחירים נוחים, בשטחי מכירה גדולים.