קרן מור תקבל 100 אלף דולר עבור קמפיין קניון רמת אביב

בקמפיין, באמצעות ברוקנר-נטע, יושקעו מיליון דולר

השחקנית קרן מור, שמובילה את הקמפיין החדש לקניון רמת-אביב, תקבל סכום של כ-100 אלף דולר עבור השתתפותה בו. כך נודע ל"גלובס".

הקמפיין, בהשקעה של כמיליון דולר, יעלה באמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע בשני גלים. הוא יתמקד בתשדירים בערוץ 2 וכן במודעות בעיתונות ובאינסרטים.

לדברי בני כהן, מנכ"ל חטיבת הקניונים של אפריקה-ישראל, מור נבחרה כדמות המובילה של הקמפיין כי היא תואמת את המיצוב של הקניון ומשקפת תכונות כגון יוקרה, איכות, סגנון ואופנה. מור היתה שותפה בתהליכי בניית הקמפיין, שיעלה תחת הסיסמה "קניון רמת-אביב - חו"ל בתל אביב".

יש להניח כי ההחלטה לפרסם את הקניון בטלוויזיה, אקט יוצא דופן בפרסום קניונים, נובעת מהמצב הבעייתי ממנו סובלות החנויות בקניונים עקב המיתון והמצב הבטחוני. עם זאת, לדברי מנהלת השיווק של הקניון, גלית סגל, ההחלטה לשלב טלוויזיה בפרסום נבעה מהצורך לבדל את קניון רמת אביב משאר הקניונים כמוביל ויוקרתי. זאת בנוסף למגזין הדו חודשי של הקניון המופץ בעיתונות הארצית ובדיוור ישיר.

התסריט של הקמפיין מבוסס על התכונה המאפיינת את הישראלים "להביא משהו מחו"ל" וקרן מור מופיעה בו תוך שהיא מדווחת לקרובה בטלפון על הקניות המדהימות שהיא עורכת להם בחו"ל כאשר למעשה היא נמצאת בקניון רמתאביב.

לשם השוואה - לאחרונה נחשף ב"גלובס" כי יאיר לפיד וגידי גוב קיבלו קרוב ל-30 אלף דולר כל אחד עבור השתתפות בקמפיין רדיו בלבד של אמריקן אקספרס. מור, לעומת זאת, תופיע באמצעי תקשורת רבים במסגרת הקמפיין.