שירה מרגלית תתמנה למשנה למנכ"ל משרד הפרסום מקאן קשר בראל

צפויה להתמנות בעתיד כמנכ"ל משותף * אמיר חודורוב יתמנה למנהל פיתוח עסקי

במסגרת גיבוש קבוצת מקאן אריקסון בישראל, יערך בקבוצה שינוי ארגוני. שירה מרגלית, סמנכ"ל לקוחות במשרד הפרסום מקאן קשר בראל תתמנה כמשנה למנכ"ל. כך נודע ל"גלובס". עוד נודע כי אמיר חודורוב, מנכ"ל חברת MRM, יתמנה כסמנכ"ל פיתוח עיסקי של הקבוצה.

מרגלית חתומה במקאן קשר בראל על ניהול תקציבי יופלה, מקדונלדס, האגיס, קרלו, פיצה מעדנות ואחרים. אמיר חודורוב פרש לפני שנתיים מצה"ל, שם שירת כמפקד טייסת בדרג אלוף משנה. חודורוב, המתמחה במערכות מידע וניהול, הופקד על החיבור בין השיווק ומערכות המידע במסגרת חברת MRM, שהוקמה בקבוצה.

עוד נודע כי סיגי אשל (ונטורה), המשמשת כיום סמנכ"ל לקוחות, עומדת לפרוש בסוף השנה מהמשרד. כסמנכ"לית חדשה במשרד תתמנה תמר בירם, עד כה מנהלת מחלקת פלנינג. בנוסף, איל לינור יתמנה לסמנכ"ל בכיר לקריאטיב אסטרטגי (קריאטיב פלנר). מיכל גור-שביט תמונה כסמנכ"ל אסטרטגיה של כל קבוצת מקאן אריקסון, הכוללת בנוסף למשרד הפרסום את כל חברות הבנות.

שם משרד הפרסום צפוי להפוך בשנה הבאה ל'מקאן אריקסון', עם השלמת רכישת השליטה במשרד בידי סוכנות הפרסום מקאן אריקסון העולמית שעומדת להגדיל את חלקה ל-60%.

אילן שילוח, מנכ"ל קבוצת מקאן אריקסון ומנכ"ל מקאן קשר בראל, אישר את הידיעה.

כיום כוללת קבוצת קשר בראל גם את חברת MRM, המתמחה בשיווק ישיר, חברת מומנטום לקידום מכירות, חברת הברנדינג פיוצ'ר ברנד, חברת יחסי הציבור שנדוויק כהן-רימון, חברת המדיה יוניברסל מקאן ומקאן מגזרים המתמחה בשיווק למגזרים. סך הכל כוללת הקבוצה 270 איש.

היקף הפעילות של קבוצת מקאן אריקסון בארץ עומד על כ-120 מיליון דולר, מתוכם מהווה הפרסום 90 מיליון דולר. הבעלות על מקאן קשר בראל: 60% מקאן אריקסון העולמית, נרו אחזקות (בינו צדיק, אבנר בראל, אריה רוטנברג, צבי פרידמן שישקו) 22% ואילן שילוח - 18%.