HDS תפיץ את מוצרי קוריג'ין

חברת הסטארט-אפ הישראלית קוריגין (Corigin), המתמחה בפתרונות שיתוף מידע במערכות אחסון, נמצאת בשלבי גיוס מתקדמים של כ-5 מיליון דולר - כך אמר ל"גלובס" עמי זוארץ, סמנכ"ל המכירות של החברה. זוארץ ציין כי החברה נמצאת בדיונים מתקדמים עם מספר קרנות ישראליות וכמו כן עם משקיעים זרים בארה"ב. עוד צוין כי החברה נמצאת במו"מ להתקנת המערכת בשמונה חברות בבריטניה.

החברה חתמה על הסכם הפצה עם חברת היטאצ'י דטה סיסטמס בריטניה (HDS-UK), לפיו תפיץ היטאצ'י את פתרונות קוריג'ין ללקוחותיה, כהשלמה לקו מוצרי ניהול האחסון של היטאצ'י. קוריג'ין פיתחה מוצר המאפשר גישה ישירה ומהירה ממערכות פתוחות (חלונות NT ו-2000, Unix) למסדי מיינפריים, באמצעות קישור ישיר למערכת אחסון המידע הארגוני. המוצר שלה שוכן בין השרת למתג האחסון, כשהקישור נעשה על גבי פס רחב.

בין לקוחות החברה נמנים בנקים ומוסדות פיננסיים כדוגמת AXA בארה"ב והבנק הבינלאומי הראשון בישראל. הנהלת קוריג'ין ומרכז הפיתוח נמצאים באור יהודה, ולחברה משרדי מכירות ותמיכה טכנית בבוסטון ובלונדון. החברה מעסיקה 15 עובדים, מתוכם 12 בישראל. החברה נוסדה ב-1995, אולם החלה לעבוד על קו המוצרים הנוכחי בשנת 1999, והחליפה לאחרונה את שמה מ-NewFrame.

מנכ"ל החברה הוא יורם קריב, שהחליף את המייסד צבי מסיני, ממייסדי ספיאנס.