סלוצקי מרים ידיים: לא יערער לבית המשפט העליון נגד זכיית מוזס במכרז ערוץ המוסיקה

סלוצקי: לערוץ בעלות כל-כך היסטרית עם מוסיקה ישראלית בלבד אין זכות קיום אמנותית ומסחרית; לפי הסקרים שבידנו, הערוץ יכשל כשלון טוטלי"

המפיק חיים סלוצקי, בעל השליטה בקבוצת 972 - ערוץ המוסיקה , החליט שלא לערער לבית המשפט העליון נגד זכיית קבוצת המוסיקה הישראלית, בשליטת זאס מוזס, במכרז על ערוץ המוסיקה הייעודי. סלוצקי קיבל צו מניעה בפנייה הראשונה שלו לבית המשפט, אשר הוסר לאחר שערעורו נדחה בדיון שנערך באוקטובר.

בכל מקרה, התכוונה המועצה לשידורי כבלים ולויין להעניק בימים הקרובים את הרשיון לקבוצת המוסיקה הישראלית, הליך שפותח את הדרך בפני עליית הערוץ בתוך 6 חודשים. לטענת סלוצקי, למרות שהקבוצה מאמינה בצדקתה החליטו שלא להמשיך במאבק המשפטי. "דורית ענבר (יו"ר המועצה) טענה שאנחנו גורמים נזק למוסיקה הישראלית במאבק המשפטי שלנו. והחלטנו שלא לעכב עוד את הערוץ למרות שלטענתנו הוא לא יעשה שום דבר למוסיקה הישראלית, ואולי להיפך.

ערוץ בעלות כל-כך היסטרית עם מוסיקה ישראלית בלבד - אין לו זכות קיום אמנותית ומסחרית, הוא לא מפולח, ולא יפנה לקהל צעירים שרוצה מוסיקה זרה , ועלול , לפי הסקרים שבידנו, להכשל כשלון טוטלי.

סלוצקי: "נעמוד על זה שהם ימלאו אחרי תנאי המכרז ככתבם וכלשונם, ונפנה לבית המשפט אם תהיה סטייה. ואם יהיו הקלות, בתוכן, או בהוצאות ההפעלה של 73 מיליון שקל בשנה הראשונה שהולכות ועולות.

"אם ענבר חשבה שתוכל לשנות את החוק ולקיים מכרז ואז לשנות אותו טעות בידה. אז יהיה ברור לכל שהכל תרגיל והצגה", אמר סלוצקי.

ליאון צימן, מבעלי אולפני צנה-מימד, בעלי הערוץ, אמר בתגובה כי הוא מברך את סלוצקי על החלטתו שלא ללכת לבית המשפט העליון. לדבריו, הקבוצה ערוכה לקבל את הרשיון כבר בתוך כשבוע. "ניקח את הרשיון ונעלה לאוויר במועד הכי קצר האפשרי".

לדברי צימן, עד עתה היתה הקבוצה מנועה מלהתארגן ברמת ההפקות והתשתיות לעליית הערוץ בשל צו המניעה שהוסר רק לאחר פסק הדין בתביעה בתחילת אוקטובר.