נדחו ההתנגדויות למנהרת צומת לה-גרדיה בת"א

התוכנית, ביוזמת חברת נתיבי איילון, מציעה לשפר את מצב התנועה בצומת ובדרכים הסמוכות על-ידי פיתוח דרך ומנהרה שיחברו בין רחוב הרכבת לבין רחוב לה-גרדיה באמצעות מעבר מתחת לרחוב המסגר

הוועדה המקומית ת"א דחתה בישיבתה בשבוע שעבר את ההתנגדויות שהוגשו לתוכנית לשיקוע צומת לה-גרדיה-המסגר בדרום העיר. התוכנית משתרעת של שטח של כ-14 דונם והיא תוכננה על-ידי גונן אדריכלים ומתכנני ערים ומשרד דגש יועצי תנועה על קרקע בבעלות המדינה ועיריית ת"א.

התוכנית, ביוזמת חברת נתיבי איילון, מציעה לשפר את מצב התנועה בצומת ובדרכים הסמוכות על-ידי פיתוח דרך ומנהרה שיחברו בין רחוב הרכבת לבין רחוב לה-גרדיה באמצעות מעבר מתחת לרחוב המסגר. כמו כן מאפשרת התוכנית מבני דרך בתחום הדרכים ובתחום שטח ברחוב הרכבת, לרבות קירות תומכים, מנהרות וגשרים.