עוזרד לב, שותפו לשעבר של יוסי גינוסר, העיד היום במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה

עדותו של לב נמשכה מספר שעות ובמהלכה מסר לחוקרים מסמכים שונים המבססים לטענתו, את החשדות לכאורה לעבירות פליליות בהתנהלותו של גינוסר מול בכירי הרשות, יאסר ערפאת ומוחמד רשיד

עוזרד לב, שותפו לשעבר של איש העסקים יוסי גינוסר, העיד אחר הצהרים במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה, במסגרת הבדיקה שמקיימת הפרשה בדבר קשריו לכאורה של גנוסר בניהול כספי הרשות הפלשתינית. עדותו של לב נערכה לבקשתו. היא נמשכה מספר שעות ובמהלכה מסר לב לחוקרים מסמכים שונים המבססים לטענתו, את החשדות לכאורה לעבירות פליליות בהתנהלותו של גינוסר מול בכירי הרשות, יאסר ערפאת ומוחמד רשיד.

עוזרד לב שימש עד לאחרונה כשותפו הפעיל של גינוסר, בין השאר בעסקים המשותפים שניהלו השניים עם בכירי הרשות. לאחר שנפרדו דרכיהם העסקיות, החליט לב לחשוף את טיב הקשרים שניהלו השניים במשותף עם ערפאת ורשיד.

עיקרי טיעוניו נחשפו בשבוע שעבר בעיתון "מעריב" ובהם הטענה כי גינוסר ולב ניהלו בפועל את חשבונותיו של יו"ר הרשות הפלשתינית, בתמורה לעמלות, וזאת במקביל לתפקידו של גינוסר במתווך בין ישראל לבכירי הרשות. טענה מרכזית נוספת נוגעת ל-300 מיליון שקל שעל-פי החשד הועברו מחשבון הבנק של ערפאת ליעדים בלתי ידועים ולחברות קש בידיעתו ותיווכו של גינוסר.

עוזרד לב טען בסוף השבוע בראיונות לתקשורת כי הוא וגינוסר הם שניהלו אישית את חשבונותיו בשוויץ של ערפאת. "על-פי המלצתנו נפתחו ונסגרו חשבונות, וכל מה שאני אומר מגובה במסמכים", אמר.

המשטרה תחליט בימים הקרובים האם להרחיב את הבדיקה למסגרת של חקירה פלילית.