התעשייה האווירית תתחזק את המערכות במטוסי בואינג של אייר-טראן האמריקנית

מדובר בחוזה רב שנתי אשר היקפו מוערך בעשרות מיליוני דולרים; החוזה הנוכחי הוא בהמשך להצלחתו של חוזה קודם שאותו ביצעה חטיבת בדק למטוסי די.סי 9 של החברה

חטיבת בדק מטוסים של התעשייה האווירית נבחרה לספק לחברת התעופה האמריקנית אייר-טראן (לשעבר ואליו-ג'ט) את כל התחזוקה למערכות והאביזרים בצי מטוסי הבואינג 717 שמפעילה החברה. ל"גלובס" נודע, כי היקף החוזה הוא עשרות מיליוני דולרים. המדובר בחוזה רב שנתי.

במסגרת ההסכם, תתחזק ותשפץ בדק מטוסים את המערכות של מטוסי הנוסעים הבינוניים. לדברי סגן נשיא המבצעים של אייר-טראן, סטיב קולסקי, החוזה הנוכחי הוא בהמשך להצלחתו של חוזה קודם שאותו ביצעה חטיבת בדק למטוסי די.סי 9 של החברה.

לדברי קולסקי, "בדק מטוסים הוכיחה את יכולתה להיות ספקית ברמה עולמית של תחזוקה למרכיבים במטוסים - הן מבחינת האמינות והן מבחינת מהירות הביצוע". לדבריו, יתרונות אלה יאפשרו לחברה לשמור את צי מטוסי הבואינג 717 שלה ברמת אמינות גבוהה, והיא תוודא את ביצוע השיפוץ והתחזוקה ברמות מחירים נוחות.

לדברי סמנכ"ל התעשייה האווירית ומנהל חטיבת בדק, דוד ארצי, החטיבה הפכה בשנים האחרונות לאחת מספקיות התחזוקה והשיפוץ המרכזיות של חברות התעופה האמריקניות. אייר-טראן מפעילה כ-400 טיסות ביום, לכ-40 יעדים איזוריים. היא מתמחה בטיסות מוזלות, ומעולם לא דרשה מנוסעיה לקנות כרטיס הלוך-ושוב. היא חלק מתאגיד האחזקות איירטראן, שהוא המפעיל הגדול ביותר בעולם למטוסי הבואינג-717.