השדכנית היקרה בעולם

אורלי חידה מחפשת כלה למולטי-מיליונר יהודי

עד כמה המהומה וההייפ שיוצרים אתרי השידוכים נוטלים את פרנסתם של השדכנים המסורתיים? לא ברור. אורלי חידה, אחת הבולטות בנישה המסורתית, מסרבת להתרגש. "אני לא מתחרה באתרי השידוכים", היא מצהירה. "הם זולים ומשרתים את עמך והצווארון הכחול. הלקוחות שלי לא מחפשים שידוכים באינטרנט, וכל עסקי האינטרנט לא משפיעים עליי".

לחידה יש אומנם אתר אינטרנט, אך לטענתה הוא אינו משמש אותה לצורכי עסקים. "יש לי אתר, אבל אין לי אי-מייל. הלקוחות שלי לא ישימו את המידע האישי שלהם על האינטרנט. הם רוצים יחס וקשר אחד על אחד, וכמובן שירות אישי ותשומת-לב".

אם שמה של הלנה נקשר בשערוריות ותביעות, חידה צברה חשיפה תקשורתית שלא היתה מביישת סלבריטיז. היא נתבעה לא אחת על-ידי לקוחות לא מרוצים, מה שלא הפריע לה להתברג לתוכניות-אירוח ולהופיע בספר השיאים של גינס כשדכנית היקרה ביותר בעולם. היא אינה מזדרזת לנפנף בשמות לקוחות מפורסמים, אך לבסוף נעתרת ומזכירה את בתה של הקומיקאית רוזאן בר, את בתה של כוכבת הקולנוע זאזא גאבור, ואפילו אחת ממלכות היופי הישראליות לשעבר.

פיגוע הטרור ב-11 בספטמבר, אומרת חידה, לא פגע בהיקף עסקיה - להיפך, הוא הגדיל אותם במידה ניכרת. "כולם נכנסו ללחץ ואמרו, מחר העולם ייחרב, אז בוא ננצל את הכסף שיש לנו ולפחות נהיה מאושרים". גם המצב הכלכלי, לדבריה, אינו משפיע על לקוחותיה. "אני משרתת רק כאלה שיש להם בבנק לפחות מיליון דולר. הם מקליבר גבוה מאוד. היו כאלה שהפסידו כסף בבורסה, אבל יש להם מיליוני דולרים. אני משלשת את התעריפים, והם משלמים בלי בעיות. השנה אשפר את השיא שלי ל-250-200 אלף דולר שכר-טרחה.

"יש לי פה מולטי-מיליונר יהודי ששווה לפחות 100 מיליון דולר. הוא תורם גדול לישראל, ומחפש בחורה יהודייה ישראלית, או אולי רוסייה. אני מוכנה להטיס אותה ללוס-אנג'לס במחלקה ראשונה. אולי יש מישהי שמעוניינת?"