אושרה התב"ע לפרויקט קולנוע תל-אביב של פולאר נדל"ן, שיכון ובינוי ויורם גלובוס

ייבנו 90 דירות ב-19 קומות בהיקף מכירות של 32 מיליון דולר; סך כל היקף הבנייה: 6,300 מ"ר

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל-אביב אישרה אתמול (ד') את התב"ע לבניית מגדל בן 19 קומות על שטחו של קולנוע תל-אביב, שייהרס בקרוב. במקום הקולנוע יוקמו מגדל מגורים, בצמוד למבנה נמוך יותר בן חמש קומות, שכבר אושר בוועדה.

פרויקט קולנוע תל-אביב נמצא בפינת הרחובות פינסקר ובילינסון. היקף זכויות הבנייה בפרויקט עומד על 300%, כאשר שטחו של המגדל יעמוד על 4,500 מ"ר שטח בנוי, ושטחו של מבנה המגורים הקטן יותר יעמוד על 1,800 מ"ר. בפרויקט ייבנו כ-90 דירות בהיקף מכירות צפוי של 32 מיליון דולר.

יזמי הפרויקט הם פולאר נדל"ן והחברות סקום ושיכון עובדים מקבוצת שיכון ובינוי. כן שותף בפרויקט המפיק יורם גלובוס, שהינו הבעלים המקוריים של הקרקע. השותפות, תחת השם אילנות אביב, רכשה את הקרקע של קולנוע תל-אביב וכן את בניין תיאטרון האוהל הסמוך. האדריכל בפרויקט הוא משרד משה צור.

יזמי הפרויקט מבטיחים לשמור על האופי הסביבתי, כולל 350 מ"ר שטח ירוק שנועד ליצור הפרדה בין המבנים הקיימים בסביבה, בגובה הרגיל של 4-3 קומות, לבין המגדל. במקביל לבניית הפרויקט, התחייבו היזמים בפני העירייה על שימור מבנה תיאטרון האוהל הנמצא בסמוך. השימור ייעשה על פי הנחיות העירייה, באמצעות שיקום המבנה, במטרה להפעילו בעתיד כאשר יימצא הגוף המתאים. התוכנית עוברת לאישור הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה.

פולאר נדל"ן מהווה כיום את חטיבת הנדל"ן של חברת פולאר השקעות, ומוחזקת על-ידה בשיעור של 71%. החברה פעילה כיום בהסכם קומבינציה למכירת 400 יח"ד בקיבוצים באיזור ירושלים, וכן שותפה בבניית 300 יח"ד בתל-אביב.