חברת הסטארט-אפ הישראלית XMPie (אקס.אם.פיי), המפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה חדשניים בתחום השיווק הישיר-אישי, הודיעה כי חתמה על הסכם לאספקת מוצריה עם ענקית ציוד הדפוס וצילום המסמכים היפנית Fuji Xerox. ל"גלובס" נודע כי היקף העיסקה נאמד בכ-2 מיליון דולר שיתקבלו עד לתום 2003. עוד נודע כי כמה מאות אלפי דולרים כבר נתקבלו בעקבות ההסכם.
העיסקה יצאה אל הפועל לאחר ש-XMPie חתמה על הפצה עם החברה היפנית Sakata Inx, ספקית טכנולוגיות, מוצרי גרפיקה ודפוס מהגדולות ביפן. לחתימת ההסכם סייעה חברת טרייאנגל טכנולוגיות (Triangle Technologies) , היוצרת שיתופי פעולה אסטרטגיים בין חברות ומשקיעים בשוק היפני לחברות טכנולוגיה ישראליות. התוכנה שפיתחה XMPie מספקת פתרונות לעיצוב והפקה של תוכניות שיווק ישיר-אישי תוך שילוב בין מאגרי המידע ותוכנות ניהול הלקוחות לבין תוכנות העיצוב הגרפי וערוצי ההפקה השונים.
אלון בלוך, שותף בכיר ב-JVP שהינה המשקיעה הראשונה ובעלת המניות הגדולה ב- XMPie, מסר כי במצב היום כאשר השווקים בארה"ב ובאירופה נמצאים בהאטה ישנה חשיבות ליכולתה של חברה להתאים את המוצר שלה ולפנות לשווקים אלטרנטיבים כמו השוק היפני.
ל- XMPie משרדים בישראל ובארה"ב. בישראל מרוכזת פעילות הפיתוח וכן השיווק, המכירה והתמיכה לאירופה וליפן. בארה"ב פועלת הנהלת החברה ופעילות השיווק, המכירה והתמיכה לשוק האמריקאי. שוק היעד של החברה הוא משרדי פרסום ישיר, ובתי דפוס דיגיטליים, שעוסקים בתקשורת שיווקית ישירה דינמית עם הלקוחות שלהן. לקוחות פוטנציאלים נוספים הם ארגונים בעלי מערכות CRM, שאוגרות מידע על לקוחותיהן, ויוכלו לנצל את מאגרי המידע לשיווק ישיר.
XMPie נוסדה בשנת 2000 על בסיס פעילות חממה ומימון של סאיטקס. מייסדי החברה היו בין מובילי צוות הפיתוח של סאיטקס בתחום הדפוס הדיגיטלי. XMPie היא נמצאת בבעלות קרן הון סיכון JVP, שהובילה את סיבוב הגיוס הראשון של XMPie, סאיטקס והמיסדים. JVP השקיעה עד כה 3.5 מיליון דולר בחברה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.