בוטל זיכיון גבור-סברינה לייצור מותגי ההלבשה התחתונה הוגו-בוס

בוטל הזיכיון שניתן לחברת גבור-סברינה לייצור הלבשה תחתונה במותג הבינלאומי הוגו-בוס. כך הודיעה אתמול חברת האופנה הגרמנית הוגו-בוס לבית המשפט המחוזי בת"א.

ב-1993 רכשה גבור-סברינה את הזיכיון הבלעדי לייצור פרטי הלבשה תחתונה תחת המותג הוגו-בוס. לטענת הוגו-בוס, קו המוצרים שיוצרו תחת המותג תפס %20 ממחזור המכירות של גבור-סברינה.

תוקף החוזה להענקת הזיכיון אמור היה להסתיים בדצמבר השנה, אולם בגלל הליכי הפירוק שאליהם נקלעה גבור סברינה, הודיעה הוגו-בוס, באמצעות עו"ד ישי בית-און, כי החליטה על ביטול הזיכיון. לדברי החברה הגרמנית, בגלל הליכי הפירוק "לא מובטח עוד הייצור של מוצרי הזיכיון בעתיד".

הוגו-בוס ציינה בהודעתה, כי העבירה את הזיכיון לידי חברה גרמנית בשם "שיצ'ר".

גבור-סברינה תוכל להמשיך ולשווק את מוצרי הוגו-בוג מההזמנות המוקדמות לאביב/קיץ 98' - עד לסוף החודש.

עו"ד אהרון מיכאלי, ממשרד עו"ד אלי זוהר, המפרק הזמני של גבור-סברינה, הגיב: "ביטול הזיכיון בוצע שלא כדין. בעלת הזיכיון היא החברה הבת - "גבור-גרמניה" ולא "גבור-סברינה". מכיוון ש"גבור-גרמניה" אינה נמצאת בהליכי פירוק, אין כל הצדקה לביטול הזיכיון. ההודעה לבית המשפט נועדה להשיג מומנטום של לחץ. בכוונת המפרק הזמני לבקשת מבית המשפט שיוציא צווי מניעה האוסרים על ביטול הזיכיון. אם הודעת הוגו-בוס תגרום לנזקים, גם הוגו-בוס וגם שיצר יידרשו לפצות את גבור סברינה.

"להערכתי, המו"מ אותו מנהל המפרק עם גורמים למכירת גבור-סברינה לא ייפגע מהודעת הוג-בוס, בשל נתוני גבור-סברינה והיתרונות הגלומים בה" *« ידיעות אחרונות « בוטל זיכיון גבור-סברינה לייצור מותגי ההלבשה התחתונה הוגו-בוס *« *« ידיעות אחרונות « בוטל זיכיון גבור-סברינה לייצור מותגי ההלבשה התחתונה הוגו-בוס *«