קשת החתימה את אורנה בנאי לשנתיים

ייכנס לתוקף ביולי 2003 ויכלול גם דרמה בכיכובה * נחסמה האפשרות שפורמט "רק בישראל", שנמצא בבעלות טל, יעלה במתכונתו הקיימת בערוץ 10

זכיינית ערוץ 2, קשת, חתמה על חוזה להמשך עבודה משותפת עם אורנה בנאי. החוזה יהיה בתוקף מחודש יולי 2003, והוא כולל מספר תחומים, בהם דרמה בכיבובה של בנאי ומספר תוכניות הנמצאות בשלבי פיתוח.

עד תחילת החוזה החדש, ימשיך שיתוף הפעולה של קשת עם בנאי ועם ארז טל בתוכנית "רק בישראל". טל, כידוע, יעבור רדת התוכנית לערוץ 10, ואילו בנאי תישאר בקשת ותתרכז בפרויקטים שונים שיפותחו עבורה באופן בלעדי.

פורמט "רק בישראל" שייך לחברת מנטה של טל. העיסקה בין קשת לבנאי תמנע ממנו לצרף את בנאי לתוכנית, אם יחליט להעביר את "רק בישראל" לערוץ 10. במקרה זה, ייאלץ טל לשנות את הפורמט, או - כפי שעשה בעבר - להמציא פורמט חדש.

ל"גלובס" נודע כי בנאי, שמיוצגת על-ידי זוהר יעקובסון, קיבלה פניות מערוץ 10 כחלק מהמגעים שנוהלו עם טל. אולם בנאי, שכבר הביעה בעבר את רצונה שלא להמשיך לגלם את דמותה של לימור ב"רק בישראל", סירבה לעבור לערוץ 10 והמגעים לא הבשילו לכדי משא ומתן. בנאי, שהיא שחקנית תיאטרון מוערכת, קיבלה בקשת הצעה מפתה לצאת מהדמות של לימור ולהתפתח לכיוונים נוספים.

בענף התקשו היום להעריך את שוויו של ההסכם של קשת עם בנאי, שכן לא ברור מה בדיוק כולל ההסכם, כמה פרקים יופקו במסגרת הסדרות שבהן תשתתף בנאי, ולא ברור עד הסוף אופיים של הפרויקטים הנוספים שבהם תשתתף. עם זאת, מותר להניח שלקשת היה אינטרס להשקיע בבנאי כדי למנוע את העברתו של הפורמט המצליח של "רק בישראל", באופייה הנוכחי, לערוץ המתחרה.

קשת מסרה כי בנאי, שמציגה כישרון נדיר, שותפה להצלחה הגדולה של "רק בישראל" ונחשבת לכוכבת האהודה ביותר על מסך הטלוויזיה.

מנכ"ל קשת, אבי ניר, מסר כי "הרחבת והעמקת הפעילות של אורנה בנאי בקשת היא תוצאה של קשר הדוק ופורה לאורך שנים, והיא נעשית מתוך רצון של שני הצדדים להרחיב ולגוון את תחומי העשייה המשותפת, תוך מימוש מגוון יכולותיה של בנאי גם בתחומי הדרמה. אורנה בנאי היא, ללא ספק, אמנית מחוננת ורבת כשרונות ואחד העוגנים החשובים של ערוץ 2 והטלוויזיה בכלל".