חברת מועצה בחיפה דורשת הפסקת קידום תוכנית המרינה בבת גלים

לדבריה, תהיה זו שכונת מגורים המנותקת מהשכונה הוותיקה בת גלים, ותהפוך אותה לחצר אחורית. מצנע הוא תומך נלהב בתוכנית המרינה

חברת מועצת העיר חיפה, מרים פרקש, דורשת מראש העיר, עמרם מצנע, להפסיק את קידום תוכנית המרינה בבת גלים, בטענה שהתוכנית תפגע באיכות החיים בשכונה. לדבריה, תהיה זו שכונת מגורים המנותקת מהשכונה הוותיקה בת גלים, ותהפוך אותה לחצר אחורית. מצנע הוא תומך נלהב בתוכנית המרינה.

כמו כן, לדבריה, "השכונה החדשה תהיה לבעלי יכולת על חשבון השטח הציבורי היחיד שיש לתושבי בת גלים - הטיילת". לדבריה, הקמת המרינה כרוכה בבנייה מלאכותית הגורמת לצבירת אצות מסיבית וצחנה. היא טוענת, כי לא תהיה שום אפשרות טכנית לפנות את האצות וכן ייגרעו חולות מהחוף שמצפון-מזרח לפרויקט. לדבריה, למי הים בין המזחים לא תהיה תחלופה מספקת, והם יהיו עכורים. היא סבורה, כי התוכנית תחסל את חוף הגלישה הטוב ביותר בארץ, וייגרם גם נזק לדגה.

פרקש אומרת, כי משך הבנייה המשוער, כ-12 שנה - יגרום לסבל רב לאלפי משפחות באיזור. "קשה לי להאמין שלמרות הנסיון המר עם פרויקט מגדלי חוף הכרמל, מנסים לדחוף פרויקט מזיק פי כמה וכמה. נוכחנו לדעת שיזמים נוטים שלא לקיים את כל הבטחותיהם לציבור, תוך שיתוף פעולה ועצימת עיניים של הגורמים הממלכתיים, אשר לעולם יעמדו לצד הגופים הגדולים והעשירים". פרקש מבקשת לדעת האם עיריית חיפה מתכוונת לבחון תוכנית חלופית, תוך שיתוף הציבור.