ACTION TIME הבריטית רכשה מחברת קשת את זכויות הפורמט של "לא נפסיק לשיר"

ACTION TIME כבר מדווחת על התעניינות בפורמט החדש בטריטוריות רבות באירופה, מדינות דרום אמריקה ובמזרח התיכון

זכיינית ערוץ 2, קשת חתמה על הסכם לייצוא הפורמט של התכנית "לא נפסיק לשיר". התכנית, שפותחה בקשת, והופקה ע"י "טדי הפקות" נרכשה להפצה בינלאומית ע"י חברת ACTION TIME הבריטית.

ACTION TIME נחשבת לאחת מחברות ההפצה החשובות באירופה, מתמחה בהפצת פורמטים ובהפקת תוכניות לשוק הבינלאומי ושייכת לקונצרן CARLTON - מחברות המדיה הגדולות בעולם.

הערב (ב') ישודר ספיישל של "לא נפסיק לשיר", שסיימה את העונה, לרגל ט"ו בשבט. הספיישל נעשה בהפקה משותפת עם קרן קיימת לישראל, ובמהלכו יציג צביקה הדר, מנחה התוכנית, את החידוש המרכזי שיעמוד במרכז העונה הבאה: תחרות כשרונות אשר במהלכה יתגלה כוכב חדש שיזכה להקליט שיר מקורי שיופץ לתחנות הרדיו. הדר יזמין את הצופים בבית לאודישנים בהם יידרשו להציג יכולת שירה וביצוע בנוסף על ידע במוסיקה ישראלית. בסופם ייבחרו המתמודדים שיתחרו ביניהם על תואר "הכוכב הבא".

במסגרת ההסכם עם ACTION TIME תופץ "לא נפסיק לשיר" שתיקרא באנגלית: Now All Together, בכל העולם והשקתה הרשמית מתוכננת להתקיים החודש (ינואר) בפסטיבל NATPE , הנחשב לאירוע המרכזי של תעשיית התכנים לטלוויזיה שנערך מדי שנה בארה"ב.

ACTION TIME כבר מדווחת על התעניינות בפורמט החדש בטריטוריות רבות באירופה, מדינות דרום אמריקה ובמזרח התיכון.

לדברי אילי עדרי, מנהל קשת פורמט'ס, העבודה המאומצת שנעשתה בחברה במיפוי ולמידת שוק הטלוויזיה הבינלאומי העלתה כי בעולם כמו בישראל, יש ביקוש לתכניות בידוריות השמות דגש על אווירת השמחה וה'ביחד', שמרכיבות את 'לא נפסיק לשיר'.

עדרי: "מפתיע כי גם בחו"ל קיים צמא לתוכניות בעלות אופי אסקפיסטי המאפשרות חוויה בידורית, תוך התנתקות מהמציאות. פורמט המשלב אלמנטים אינטראקטיביים דוגמאת קריוקי, תקליטורי די.וי.די, ומשחקי אינטרנט וסלולר, מרחיב את אפשרויות הבילוי והמשחק המשפחתי לתחומים חדשים ומייצר עניין שיווקי בקרב גופי שידור בעולם".

קשת פורמט'ס היא חטיבה של קשת שעוסקת בפיתוח תכניות ואריזתן לייצוא, לרבות פיתוח תכנים אינטראקטיביים המתאימים לזירה הבינלאומית. בין התכניות שמייצגת המחלקה "הכספת" שנמכרה עד כה ל- 16 מדינות, "החטא ועונשו" שהושק בהצלחה רבה בפסטיבל מיפ האחרון, "שובו של הקאמבק", וכן תוכניות מקוריות שלא נועדו למסך הישראלי.

לדברי נשיא קשת, אורי שנער, לפני כשנה הקימה קשת חטיבה עצמאית שתפקידה ייצור וייצוא תוכן מקורי לחו"ל, ויצירת קשרים עסקיים עם גורמים בשוק הבינלאומי.

"מדובר בהחלטה אסטרטגית, על רקע המיתון הקשה וצמצום שוק הפרסום אל מול התחרות הגוברת בעולם הרב ערוצי ואני גאה על כך שהצלחנו לחתום על הסכם נוסף ליצוא פורמט פרי פיתוחנו.

"הצבנו לעצמנו כיעד לייצר הכנסות נוספות ממקורות חדשים תוך מיקסום הפוטנציאל התכני והשיווקי שברשותנו. פורמט 'לא נפסיק לשיר' נמצא כפורמט המרשים ביותר לאחר תהליך ארוך בו חיפשנו אחר פורמט טלוויזיוני שעיקרו מוסיקה. על אף ששורשי התכנית נטועים חזק בהוויה הישראלית, הרי שהמימד האנושי שלה וההזדהות שהיא מייצרת, מאפשרים התאמתה למספר גדול של מדינות בחו"ל", אמר שנער.