רוני מאנה מבקש לדחות את עתירת רעייתו ניקול הלפרין נגד המשך הצו לכינוס נכסיו

טוען כי העתירה נובעת מכך שאשתו מוסרת לכנ"ר מידע סנסציוני כביכול אודותיו; בסופ"ש הגיש תביעת גירושין נגד ניקול הלפרין, בטענה כי עברה להתגורר עם מאהבה בפומבי

רוני מאנה מבקש מבית המשפט המחוזי בת"א לדחות את בקשת כונס הנכסים לביטול צו כינוס הנכסים נגדו. בנוסף ביקש לדחות את בקשת אשתו, ניקול הלפרין, לבטל את צו עיכוב ההליכים נגדו.

בתוך כך הגיש בסוף השבוע שעבר מאנה לבית הדין הרבני האיזורי בת"א תביעת גירושין נגד ניקול הלפרין, בטענה כי זו עברה להתגורר עם מאהבה בפומבי.

מאנה טוען, באמצעות עוה"ד ישי בית און, גיל הירשמן וארז שני, כי העתירה לביטול צו כינוס הנכסים נובעת מכך שאשתו מוסרת לכנ"ר מידע סנסציוני כביכול אודותיו.

לטענתו, הלפרין עושה זאת בניסיון לבטל את עיכוב ההליכים שהוענק לו במסגרת הליכי פשיטת הרגל - כך תיסלל הדרך בפניה להביא למאסרו במסגרת הליכי ההוצל"פ. כיום אין בידו כל יכולת לבצע תשלום כלשהו שלא במסגרת הסדר נושים, טען.

מאנה מכחיש את טענת אשתו, לפיה היא חיה על פת לחם וטוען, כי אם יאפשר לו בית המשפט יציג קלטת שצולמה על-ידי חוקר פרטי, המראה את אשתו משתמשת ברכב יוקרתי וחוזרת ממסע קניות, כאשר ממכוניתה נפרקות 30 שקיות עמוסות כל טוב.

לדבריו, אשתו דחתה הצעה של תשלום דמי מזונות בסך 2,000 שקל וביקשה סכום של 500 אלף שקל.

לדברי מאנה, בניגוד לאמור בדו"חות הכנ"ר, הוא המציא מסמכים מפורטים לגבי כל העיסקאות להן נדרש. לדבריו, הכנ"ר בחר להתעלם מהעובדה שמדובר בחובות בהיקף של מיליוני שקלים.

מאנה טוען, כי למרות מצבו הנפשי הקשה, הוא עשה הכל כדי לשתף פעולה עם כל הגורמים מטעם הכנ"ר והאחרים.

(תיק פשר 1127/02)