שטרית: אין להכתים את שאר הפרקליטים; הדלפה ממניעים אידיאוולגיים - חמורה שבעתיים

סניגורה של עו"ד ליאורה גלאט-ברקוביץ': "יש גורמים שרוצים לעשות על גב הרפסודה הזו עוד מנדט"

"אם יש תפוח אחד רקוב, כדאי להוציא אותו מן הסל ולא להכתים את שאר הפרקליטים שעושים את עבודתם". כך אמר היום (ה') שר המשפטים, מאיר שטרית. לדבריו, הפרשה חמורה מאוד ו"מדובר בפרקליטה אחת שעשתה דבר שנוגד כל כלל וכל נורמה בעבודתה".

בהתייחסו לכך שליאורה גלט-ברקוביץ הדליפה את המסמך מסיבות אידיאולוגיות, אמר שטרית, כי עובדה זו "עושה את הדבר חמור שבעתיים. אין כל ספק שהמעשה מנוגד לחוק, בבחינת הפרת אמונים למערכת כולה, ויינקטו כנגד הפרקליטה כל הצעדים שיצטרכו להינקט".

סניגורה של גלט-ברקוביץ': יש גורמים שרוצים לעשות על גבי הרפסודה הזו עוד מנדט

"יש גורמים שרוצים לעשות על גבי הרפסודה הזו עוד מנדט". כך אומר היום עו"ד יהושע רזניק, סניגורה של עו"ד ליאורה גלאט-ברקוביץ', החשודה בהדלפת מסמך סיריל קרן .

רזניק תקף את התקפתו של היועץ המשפטי לממשלה, אליקים רובינשטיין, כלפי גלאט-ברקוביץ', במסיבת עיתונאים אתמול. לדבריו, "עם כל הכעס שאני מבין שיש אצלו, לא היה מקום למיתקפה ולהתנפלות ולעליהום, ועוד בטרם מסתיימת החקירה. איפה שיקול הדעת והמתינות שכל כך מאפיינים את הפרקליטות והיועץ המשפטי? "

משרד המשפטים יקיים היום, או ביום ראשון, שימוע לעו"ד גלאט-ברקוביץ', כדי להחליט אם להשעותה בינתיים מעבודתה, עד להחלטה אם להגיש נגה כתב אישום. השימוע צפוי להתקיים בפני מנכ"ל מרד המשפטים, אהרון אברמוביץ. דובר משרד המשפטים, הסביר, כי כל עובד שמתנהלת חקירה שכנגדו, יש צורך להחליט אם עליו להיות מושעה. לצורך כך נערך השימוע.