קריסתן של חברות קטנות ובינוניות בענף האלומיניום הביאה למעבר של חברות בנייה
לביצוע הזמנות ישירות מול חברות האלומיניום הגדולות. כך מגלה מלאכי אלפר, מנכ"ל
חברת האלומיניום קליל. לדבריו, כתוצאה מקריסת חברות אלה הגדילה קליל את מכירותיה
ב-50% ברבעון האחרון של שנת 2002, ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. היקף המכירות
של קליל ברבעון זה הגיע ל-20 מיליון שקל.
"חברות הבנייה חוששות יותר מאשר בעבר להתקשר אל חברות שחוסנן הכלכלי מוטל בספק",
אומר אלפר. "זאת, בניגוד למגמה שהורגשה עד לפני כמה חודשים, שבה העדיפו הקבלנים
לעבוד עם חברות קטנות".
בין החברות שנקלעו לקשיים חברת תדמית אלומיניום וסמל אלומיניום. אלפר מציין,
כי "המגמה של מעבר לחברות גדולות, מורגשת גם בקרב ספקים של ציוד למטבחים, קבלני
חשמל, קרמיקה וכלים סניטרים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.