מנכ"ל "אוצר מפעלי ים" יגאל טביב יוצא לחופשה כפויה

מנכ"ל אוצר מפעלי ים, יגאל טביב, יוצא לחופשה כפויה בהחלטת מועצת המנהלים של החברה, בעקבות דיון בפרשת המניות הגנובות של נמל תל-אביב.

אוצר מפעלי ים היא החברה המנהלת את הנמל. טביב הושעה, למעשה, מתפקידו, אך לאור פנייתו לבית הדין לעבודה לעכב את ההשעיה, הוחלט בשלב הראשון להוציאו לחופשה, במטרה להביא בהמשך לסיום עבודתו בחברה. גם מזכירת החברה, מאשה בן-ישי, הושעתה במסגרת אותה פרשה.

דירקטוריון החברה הביע אי-אמון בשניים, לאחר שסירבו להיבדק במכונת אמת בקשר להיעלמותן של מניות החברה. על פי החשד, הגיעו מניות למוכ"ז לאחיו של המנכ"ל ולקרובי משפחתה של המזכירה, והם אף נהנו מרווחים על מניות אלה.

טביב אינו מקבל את החלטת הדירקטוריון. לפני כשבועיים הוא הוזמן על ידי מנכ"ל רשות החברות הממשלתיות, ציפי לבני, למסור את הסבריו לחשדות החמורות; בעצת פרקליטו, עו"ד חיים שטנגר, סירב למסור כל הסבר.

בעקבות זאת פנתה לבני לדירקטוריון החברה ודרשה לדון בהמשך תיפקודם של טביב ובן-ישי. כאמור, שלשום התכנס הדירקטוריון והחליט פה אחד על השעייתם.

את תגובתם של יגאל טביב ומאשה בן-ישי לא ניתן היה להשיג אמש. « מעריב « מנכ"ל "אוצר מפעלי ים" יגאל טביב יוצא לחופשה כפויה «