המצב בזירת המלונות בארה"ב אינו מרתיע יזמים לפתח קונספטים חדשים ויוקרתיים.
הדוגמא האחרונה היא מיזם בין Surface magazine, המתמחה בלייף סטייל יוקרתי
עם דגש על ריהוט ואופנה, לבין יזמי מלון חדש בלואר איסט סייד במנהטן.
המלון שגם ייקרא Surface, יתנשא לגובה של 20 קומות, ויכיל 117 חדרים.
ייחודו בעובדה שמעצבי על יוכלו להציג בלובי ובחדרים את מוצריהם, ואפילו אב
טיפוס של פריטים שונים. בסוויטות בקומה העליונה יוצגו הקולקציות ברוטציה של
שנתיים.
המלון ייפתח בספטמבר ועלות הלינה בו תנוע בין 250 דולר לחדר בסיסי ועד ל-1,300
דולר לסוויטה בפנטהאוז.
היזם של הפרוייקט, פול סטולינג, השיג הלוואה לצורך בניית המלון בסך 32 מיליון
דולר, 4 ימים לאחר הפיגוע במגדל התאומים.
המגזין, לו תפוצה של 125 אלף עותקים, יזכה למענק חד פעמי של 100 אלף דולר עבור
השימוש בשם, ויקבל גם נתח קטן ותגמולים שנתיים. עורכי המגזין ישתתפו בבחירת
הקולקציות והמעצבים.
המגמה הזו של שימוש במעצבי על וקולקציות בלעדיות החלה לפני מספר שנים, בעיקר
במלונות יוקרה עצמאיים, כשחלק מן התופעה מתאפיין גם במכירת פריטי ריהוט וחפצים
שונים לאורחים שגילו עניין.
מספר מלונות אף השיקו קווי מוצרים וריהוט משלהם.
במקביל השכיר מגזין נוסף, GQ, את שמו למועדונים יוקרתיים בניו יורק ולוס אנג'לס.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.