סימנס וניו-ברידג' הקנדית רכשו את רדנט מקב' רד ב-75 מיליון ד'

רדנט, שהוקמה לפני 3 שנים ופיתחה מולטיפלקסר בטכנולוגיית ATM, חתמה במארס השנה על הסכם שיווק עם סימנס

חברת רדנט, מקבוצת הטכנולוגיה הישראלית רד, שפיתחה מרבב גישה (מולטיפלקסר) בטכנולוגיית ATM (פרוטוקול תקשורת מהיר), נמכרה לתאגיד התקשורת הגרמני סימנס ולחברה הקנדית ניו-ברידג', תמורת כ-75 מיליון דולר. כך נודע ל"גלובס".

רדנט עדיין לא החלה למכור את מוצריה. במארס השנה חתמה החברה, שהוקמה בספטמבר 94', על הסכם עם סימנס, כמו גם עם המתחרה הגדולה שלה בגרמניה, חברת בוש, לפיו ישווקו השתיים את המוצר של החברה - (2000-ATMux - תחת שמותיהן. המרבב של רדנט מוצב בכניסה למרכזות ציבוריות ומחבר בין פרוטוקולים שונים של תקשורת.

באוגוסט אשתקד גייסה רדנט 6.7 מיליון דולר, בהנפקה פרטית לקבוצת משקיעים שכללה גופי השקעה כדוברת-שרם, אוורגרין, סטימצקי, קרן הון סיכון ג'מיני, קרן הון סיכון באטרי וונצ'ר האמריקנית וזוהר גילון. המשקיעים באותה הנפקה, שבוצעה לפי שווי חברה של 20 מיליון דולר, השביחו תוך שנה את השקעתם כמעט פי 4. מרבית מניות החברה התחלקו לאחר ההנפקה הפרטית בין האחים זיסאפל (%43.4 מהמניות) ועובדי החברה (%18.6). « מאת שי שלו « סימנס וניו-ברידג' הקנדית רכשו את רדנט מקב' רד ב-75 מיליון ד' « רדנט, שהוקמה לפני 3 שנים ופיתחה מולטיפלקסר בטכנולוגיית ATM, חתמה במארס השנה על הסכם שיווק עם סימנס