ליאון קופלר יקבל פרס על מפעל החיים בשיווק מטעם תחרות "קקטוס הזהב" 2003

לאחרונה נבחר ליאון קופלר, יחד עם נשיא וולמרט, טום קוכלין, לקמעונאי הבינלאומי ולקמעונאי השנה בארצות הברית

ליאון קופלר יקבל השנה את פרס מפעל החיים בשיווק מטעם תחרות "קקטוס הזהב" 2003, הנערכת במשותף על ידי איגוד המפרסמים ואיגוד הפרסום. לאחרונה נבחר ליאון קופלר, יחד עם נשיא וולמרט, טום קוכלין, לקמעונאי הבינלאומי ולקמעונאי השנה בארצות הברית. התואר ניתן על ידי המגזין הבינלאומי לרשתות שיווק MMR - מגזין המתמחה בנושאי קימעונאות ורשתות שיווק. בנוסף, קבל קופלר לפני כשבועיים אות כבוד מטעם מלכת אנגליה על פעילותו רחבת ההיקף בתחום התרומה לקהילה.

עד עתה זכו בפרס מפעל חיים של תחרות הפרסום השנתית - ברונו לנדסברג, יו"ר סנו, ומיכאל שטראוס, נשיא קבוצת שטראוס-עלית. כמו כן זכו בו הפרסומאים אליהו טל, אמנון אריאלי ושמעון ליניאל. קופלר (52) נבחר בזכות פעילותו והישגיו בשוק הקמעונאות הישראלי מאז עלה ארצה מקנדה בשנת 1979.

לטענת ועדת הפרס, קופלר שינה את דפוסי והרגלי הצרכנות בישראל לטובת הלקוח. הוא אחראי להקמתה, להחדרתה והרחבתה בישראל של רשת סופר פארם אשר הביאה בשורה חדשה, בתחום בתי המרקחת בפרט ובתחום המסחר בכלל. במהלך השנים הרחיב קופלר את פעילותו, כשהוא מביא לישראל את מותגי הקמעונאות האמריקאית טויס אר אס, בלוק בסטר וידאו ואופיס דיפו.

כיום מפעילה רשת סופר פארם 100 חנויות, מעסיקה 4,200 עובדים ובעלת מחזור מכירות שנתי בהיקף של כ-2 מיליארד שקל. בשנה הקרובה מתעתדת הרשת לפתוח 50 חנויות נוספות בישראל ולהמשיך ולהרחיב את פעילותה בפולין, שם היא מפעילה היום שני סניפים.

היום, כשהרשתות הפכו כבר לחלק מהתרבות הישראלית, משקיע קופלר שעות רבות בפעילות פילנטרופית מגוונת. קופלר הקים בהשקעה של מליוני שקלים חווה לרכיבה טיפולית המטפלת בפצועי צה"ל וילדים פגועים באמצעות רכיבה על סוסים והוא פעיל באגודה לסכרת נעורים.