נטוויז'ן בקמפיין אינטרנט מהיר חדש בהיקף של 2 מליון שקל

הקמפיין באמצעות משרד הפרסום McCann קשר בראל, יעלה בטלוויזיה, באינטרנט ובעיתונות

ספקית האינטרנט נטוויז'ן מעלה קמפיין אינטרנט מהיר חדש. הקמפיין בהיקף תקציבי של למעלה מ- 2 מליון שקל, באמצעות משרד הפרסום McCann קשר בראל, יעלה בטלוויזיה, באינטרנט, בעיתונות ועוד.

הקמפיין בכיכובם של עמי סמולרצ'יק ומיכל טראוריג (המשחקת ב"משחק החיים"), מתמקד באינטרנט מהיר ובשרות תמיכה טכנית. השניים יגלמו דמויות של סופר הירו קומי וחברתו. עמי סמולרצ'יק יגלם את נט-מן, לקוח נטוויז'ן המשוכנע שהוא סופר- הירו, מכיוון שמאז שהתחבר לנטוויז'ן הוא מסוגל לעשות הרבה יותר... מיכל טראוריג מגלמת את חברתו החיננית והבלונדינית של נט-מן שמעריצה אותו ומרגישה בטוחה איתו כי יש לו כוחות על.

לדברי יואב פרידור, סמנכ"ל השיווק של נטוויז'ן, ממחקרים איכותיים וכמותיים שערכנו לאחרונה עולה כי מהירות הגלישה ושירותי התמיכה הטכנית מהווים פרמטרים חשובים ביותר עבור לקוחות אינטרנט בכלל ולקוחות אינטרנט מהיר בפרט. לנטוויז'ן יתרון יחסי בפרמטרים אלו זה מכבר ולכן, באופן טבעי, בחרנו למקד את מסרי הקמפיין לתחום המהירות והתמיכה.

הסרט הראשון בסדרה יציג את הרפתקאות נט-מן בעולם המופלא של נטוויז'ן. נט-מן (עמי סמולרצ'יק) בתנועת תעופה, שערו מתבדר ברוח והגלימה שלו עפה, המצלמה מתקרבת ואז רואים כי למעשה הוא עומד מול מאוורר בסלון ביתו. חברתו ההורסת (מיכל טראוריג) מביטה עליו במבטי הערצה ומציינת את מהירותו, שניהם עושים את תנועת נט-מן (בדרך הוא מפיל ואזה). הוא מספר לה כי מהירותו נובעת מכך שהוא מחובר לאינטרנט המהיר של נטוויז'ן, מגביר את מהירות המאוורר ועף לאחור.