קבוצת קרדן מרחיבה את פעילותה הבינלאומית ומקימה חברה ציבורית חדשה באמסטרדם

תבצע רישום כפול למסחר פאן אירופאי בבורסת ה- Euronext באמסטרדם, במקביל למסחר בת"א

קבוצת קרדן הודיעה היום (ה') על הרחבת פעילותה הבינלאומית והקמת חברה ציבורית חדשה באמסטרדם, הולנד, Kardan N.V.

המהלכים להקמת החברה הבינלאומית גובשו במטרה לאפשר לקבוצה להרחיב ולפתח את הפעילות הבינלאומית, המהווה כיום כ- 70% מעסקי הקבוצה. פעילות זו מרוכזת כיום בעיקר במרכז ומזרח אירופה בתחומי הנדל"ן, הפיננסים והתשתיות, והיא מהווה חלק חשוב באסטרטגיה העסקית של קרדן, בצד המשך פיתוחה של הפעילות הקיימת בישראל בנדל"ן, תשתיות, מסחר, תקשורת וטכנולוגיה.

תכנית העבודה של הקבוצה לשנים הקרובות מבוססת, בין היתר, על המשך הצמיחה בחו"ל, דבר שיחייב בעתיד פיתוח של הקשרים הבינלאומיים, השקעות נוספות וגיוס מקורות מימון חדשים. מטרות אלה יושגו ביתר יעילות עם השתלבותה של קרדן בשוק ההון האירופאי.

בכוונת החברה החדשה לפנות בהצעת רכש לכל בעלי המניות לרכישת מניותיהם בקרדן, בתמורה להנפקת מניות ב- Kardan N.V. עם השלמת הצעת הרכש יחזיקו בעלי המניות של קרדן, שייענו להצעת הרכש, בשיעור החזקה זהה ב- Kardan N.V. במקביל, תפעל Kardan N.V לרישום מניותיה למסחר בבורסה הפאן אירופאית החדשה,Euronext Amsterdam , שבאמצעותה ייסחרו מניות החברה באמסטרדם, פריז ובריסל בנוסף למסחר בבורסה בת"א. יצויין, כי בעקבות ביצוע התכנית לא יחול כל שינוי בחברות הישראליות השותפות בקבוצת השליטה בקרדן.

בעקבות הרישום הכפול, יערכו הדו"חות הכספיים של החברה הן לפי כללי החשבונאות הבינלאומיים והן בהתאם לכללי החשבונאות בישראל. בנוסף, הסחירות בו זמנית בבורסה בתל אביב ובבורסות אמסטרדם, פריז ובריסל יכול שתגדיל את הסחירות במניות החברה.

בימים הקרובים תגיש החברה החדשה טיוטת תשקיף ראשונה לרשות לני"ע ולבורסה. במקביל לפרסום התשקיף בישראל תפרסם החברה החדשה תשקיף בהולנד לצורך רישום החברה למסחר ב- Euronext Amsterdam.

Van Der Hoop Effektenbank N.V. ישמש כספונסר של Kardan N.V. מול ה- Euronext Amsterdam . כיועץ פיננסי לספונסר ישמש First Dutch Capital B.V. וכיועץ משפטי לספונסר ישמש משרד עורכי הדין CMS Derks Star Busmann. משרד עורכי הדין Houthoff Buruma משמש כיועץ משפטי של החברה. צוות בראשותו של דורון תלם ממשרד רואי החשבון KPMG בישראל, ומשרד עורכי הדין י. גורניצקי ושות' יבצעו את בדיקת הנאותות עבור הספונסר.

את חברת קרדן מלווים בביצוע התכנית משרד רואי החשבון ליובושיץ קסירר- Ernst & Young ישראל ומשרדי עורכי הדין י. אברהם ושות' ואיצקוביץ'- נויסטדטר .