מלחמת העיתונים החריפה נמשכת בניו-יורק, וה"פוסט" ממשיך לנגוס ב"דיילי ניוז", על פי נתונים שפורסמו בשבוע שעבר על ידי AUDIT BUREAU OF CIRCULATION בארה"ב.
בששת החודשים שנסתיימו ב-31 במארס, תפוצת הניו יורק פוסט בימי חול זינקה ב-57,000 עותקים, שהם 10.2% ל-620,000, מ-563,000 בתקופה מקבילה שנה קודם לכן. מאז ספטמבר 2000, כאשר הפוסט הוריד את מחיר גיליון יום חול ל-25 סנט מ-50 סנט, תפוצת העיתון זינקה ב-45%.
לעומת זאת, תפוצת הדיילי ניוז עלתה ב-0.7% ל-737,000 עותקים, מ-732,000 באותה תקופה שנה קודם לכן. הדיילי ניוז מוביל בצורה משמעותית בימי ראשון, עם מכירות של 811,000 גיליונות לעומת 420,000 של הניו יורק פוסט.
תפוצת רוב העיתונים הגדולים בארה"ב ירדה במקצת בתקופה זו. הניו יורק טיימס איבד את הנתח הגדול ביותר. התפוצה בימי חול צנחה ב-64,000 גיליונות, או 5.3%, ל-1.13 מיליון, ותפוצת גיליונות ימי ראשון ירדה ב-3.6% ל-1.67 מיליון.
שתי סיבות לכך, אמרה קתרין מאתיס, דוברת חברת ניו יורק טיימס: האחת, תפוצת שיא לפני שנה, שכללה את מתקפת ה 11 בספטמבר 2001 ותוצאותיה, שקשה היה להשתוות אליה, והשניה, עליית מחיר גליון יום חול בניו יורק בדצמבר 2002, ל-1 דולר מ-75 סנט. תפוצת העיתון הנפוץ בארה"ב, יו אס איי טודיי, עלתה ב-1.8% ל-2.25 מיליון. הוול סטריט ג'ורנל, העיתון השני הנפוץ ביותר בארה"ב, דיווח על מכירה של 1.82 מיליון גיליונות, ללא שינוי מהתקופה המקבילה אשתקד.
תפוצת הוושינגטון פוסט, העיתון החמישי בגודלו במדינה, ירדה בימי ראשון ב-1.9% או 20,000 גיליונות ל-1.05 מיליון, ומכירות העיתון בימי חול ירדו אף הן ב-1.9% ל-796,000 עותקים.
התפוצה היומית של הלוס אנג'לס טיימס, העיתון הרביעי בגודלו בארה"ב, ירדה ל-980,000 עותקים מ-986,000, בעוד תפוצת גיליונות ימי א' עלתה בכ-2,000 עותקים ל-1.4 מיליון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.