הולנדיה תקים חברה בת משותפת עם מיאמי סאן הגרמנית

לקראת הכניסה שלה לאירופה במיצוב של חברה גרמנית

רשת הולנדיה, המרכז להנדסת השינה, מקימה חברת בת משותפת עם חברת "מיאמי סאן" הגרמנית, המתמחה בשיווק של מיטות שינה ומיטות שיזוף. כך נודע ל"גלובס".

המהלך נועד ליצור להולנדיה תשתית יצור ושיווקי לקראת כניסתה לשיווק פתרונות השינה שלה באירופה. היא תשווק באירופה את המותג "גרוויטי זירו". יצויין כי להבדיל מחברה ישראלית אחרת, קסטרו, שעומדת להכנס לשוק הגרמני, הולנדיה תעשה זאת במיצוב של חברה גרמנית ולא ישראלית, באמצעות מהלך הרכישה של חברה מקומית. קסטרו, לעומת זאת, תכנס לשוק הגרמני כחברה ישראלית.

במסגרת הסכם השותפות האסטרטגית, רוב חלקי מיטת ה"גרויטי זירו" ייוצרו במפעל בגרמניה, וחלק קטן ייוצר ויצא מ"הולנדיה" בישראל ויורכב במלואו בגרמניה. כך, תשווקנה המיטות כמוצר גרמני לכל דבר. על בסיס תשתית חברת מיאמי סאן יפעל מרכז התצוגה, הלוגיסטיקה וההפצה באירופה.

אבי ברססט, בעלי הולנדיה, אישר את הידיעה. "עד היום לחברות האירופאיות היה את היתרון הלוגיסטי ולנו את יתרון המוצר הנחשב למוביל ולמודרני בתחום המיטות המתכווננות. עם חתימת ההסכם, הולנדיה שווה בתחרות לחברות האירופאיות", אמר.

עוד הוסיף ברססט, כי "מהלך זה יגדיל את מכירות ה'גרויטי זירו' ובכך נגיע למדינות שאילולא צעד זה היינו נאלצים להישאר מחוץ לגבולותיהן, כדוגמת צפון אירופה".

חברת "מיאמי סאן" תשקיע בקו הייצור כ-400 אלף אירו ובעוד שלושה חודשים הוא יכנס לעבודה שוטפת. בשבוע הבא יגיעו נציגי החברה הגרמנית לישראל בכדי ללמוד על קו הייצור וההרכבה של ה"גרויטי זירו".