החברה הבת של קרדן בהולנד פרסמה הצעת רכש מלאה למניות החברה בישראל

אם תיענה ההצעה יקבל כל בעל מניות של קרדן מניה אחת בת 0.2 אירו של Kardan N.V עבור מניית קרדן, שתסחר בבורסה המשולבת של פאריס, בריסל ואמסטרדם

חברת Kardan N.V., חברה ציבורית שהתאגדה בהולנד ואשר נכון למועד דו"ח זה מחזיקה קרדן בכל מניותיה פרסמה היום בישראל מפרט להצעת רכש מלאה, המלווה בתשקיף והמופנה לכל בעלי המניות של קרדן.

במקביל לפרסום הצעת הרכש והתשקיף בישראל פרסמה היום Kardan N.V תשקיף בהולנד לרישום למסחר של מניות Kardan N.V ב-Euronext Amsterdam N.V.. במסגרת הצעת הרכש, פונה Kardan N.V. לכל בעלי המניות של קרדן בהצעת רכש חליפין מלאה, לרכוש מהם את כל המניות המוחזקות על ידם, בתמורה למניות של Kardan N.V באופן, שכל בעל מניות המחזיק מניה אחת בת 1 שקל ע.נ. של קרדן יהיה זכאי לקבל תמורתה מניה אחת בת 0.2 אירו של Kardan N.V.

אם וכאשר תתקבל הצעת הרכש המלאה, ימחקו מניותיה של קרדן מהמסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב. מניותיה של Kardan N.V. ירשמו למסחר הן בבורסה בת"א והן ב- Euronext. פתיחת המסחר ב- Euronext מיועדת ליום 10 ביולי.

כזכור, ב- 8.5.2003 קרדן הודיעה על הרחבת פעילותה הבינלאומית והקמת חברה ציבורית חדשה באמסטרדם, הולנד, Kardan NV, אשר תפעל לרישום מניותיה למסחר בבורסה הפאן אירופאית החדשה,Euronext Amsterdam, שבאמצעותה ייסחרו מניות החברה באמסטרדם, פריז ובריסל בנוסף למסחר בבורסה בת"א.

המהלכים להקמת החברה הבינלאומית גובשו במטרה לאפשר לקבוצה להרחיב ולפתח את הפעילות הבינלאומית, המהווה כיום כ- 70% מעסקי הקבוצה. פעילות זו מרוכזת כיום בעיקר במרכז ומזרח אירופה בתחומי הנדל"ן, הפיננסים והתשתיות, והיא מהווה חלק חשוב באסטרטגיה העסקית של קרדן, בצד המשך פיתוחה של הפעילות הקיימת בישראל בנדל"ן, תשתיות, מסחר, תקשורת וטכנולוגיה.