זכייני ערוץ 2 מעלים את הטלנובלה "אהבה מעבר לפינה"

לראשונה בערוץ 2 תשודר, החל מיום א' הקרוב, רצועת שידור יומית בעברית שאינה מז'אנר החדשות ואקטואליה. הטלנובלה היומית "אהבה מעבר לפינה" תשודר בימים א'-ה' בשעה 19:15 ובשידור חוזר למחרת בשעה 11:00.

כזכור, קיבלו זכייני ערוץ 2 היתר מהממונה על ההגבלים העיסקיים לצורך הפקה ושידור משותף של הטלנובלה. על זכייני ערוץ 2 נאסר בחוק לשתף פעולה, למעט תחת הסדר כובל של הממונה. כיום, מותר שידור משותף של רצועת אופרות הסבון אחה"צ. הטלנובלה מופקת עלידי אולפני הרצליה של תיא תקשורת והיא כוללת בשלב ראשון 100 פרקים, בהשקעה משותפת של שלושת הזכיינים - של 2.5 מיליון דולר.

סיפור העלילה מתרחש בשנת 2000 ועוסק במאבק בין בעלים של רשת פיצריות, שמחליט לפתוח סניף בסמוך לפיצרייה שכונתית איכותית, הקיימת למעלה מעשרים שנה. במיטב הז'אנר, במקביל לסיפור הרקע, מתפתחים סיפורים רבים על אהבה, נאמנות ובגידה ודילמות נוספות.

סיפור האהבה המרכזי הוא בין אלונה (איה קורן), בתו של בעל הפיצרייה השכונתית ובין ליאור (יהודה לוי), בנו של בעל רשת הפיצריות, אשר הקונפליקט העיסקי ביניהם מאיים על אהבתם.

בסדרה משתתפים יהודה לוי, מירי בוהדנה, דפנה רכטר, שרון חזיז, סמי הורי, איה קורן, דני שטג, נתן דטנר, אגם רודברג, אושרי כהן, מיכל פורס, בר רפאלי, יגאל שדה, מעיין הרוש ונרי צדקה.

יוצר הסדרה ותסריטאי ראשי: גל פרידמן (רמת אביב ג', לחיי האהבה, לגעת באושר); עורך הסדרה: חגי לוי; מפיקה: זיוית דוידוביץ.