דימרי ישקיע 40 מיליון דולר בשכונת מגורים באשדוד

יבנה שכונת מגורים בת 352 דירות על קרקע פרטית בעיר

הקבלן יגאל דימרי מנתיבות ישקיע כ-40 מיליון דולר בבניית שכונת מגורים בת 352 דירות על קרקע פרטית באשדוד. תהיה זו אחת השכונות המעטות בעיר שייבנו על קרקע פרטית, ולדיירים תהיה בעלות מלאה על הדירות, ללא צורך בחוזים או תשלומים כלשהם למינהל מקרקעי ישראל.

דימרי יבנה את הפרויקט על מגרש בן 20 דונם במרכז אשדוד, שאותו רכש באחרונה, כפי שפורסם ב"גלובס", מחברת קבוצת בוני ערים ב-10 מיליון דולר. הוא ישקיע כ-30 מיליון דולר נוספים בבניית הדירות, ב-8 בניינים בני 9-14 קומות. דימרי החל בבניית 90 דירות ראשונות. בנק טפחות נותן ליווי פיננסי.

קבוצת בוני ערים קנתה בשנות ה-60 מהממשלה מתחם קרקע גדול באשדוד, לבניית אלפי דירות. במשך השנים מכרה החברה חלק מהקרקעות שבבעלותה, ופיתחה את היתרה.

דימרי מציע למכירה דירות של 5 חדרים ב-750-800 אלף שקל, ודירות של 4 חדרים ב-650 אלף שקל. כן הוא מציע למכירה פנטהאוזים בני 150 מ"ר ועוד מרפסות ב-1.03 מיליון שקל.

דימרי רכש באחרונה את קבוצת הכדורגל העירונית של אשדוד, המשחקת בליגת העל, והקבוצה תיקרא מעתה "מועדון ספורט דימרי אשדוד". דימרי הזרים סכומי כסף גדולים לקבוצה לקניית שחקני כדורגל בכירים, בהם יוסי אבוקסיס מהפועל ת"א.