חברות הכבלים והלויין מעלות ערוץ של משחקי "מי רוצה להיות מיליונר"

המשחק עולה במקביל לשידור המשחק אצל רשת בערוץ 2 * ההצטרפות למשחק נעשית מידי יום בעזרת השלט הדיגיטלי ועלותה 5 שקל

חברות הכבלים והלויין יעלו באמצע אוגוסט ערוץ משחקים חדש של משחקים המבוססים על הפורמט של "מי רוצה להיות מיליונר". אצל הכבלים ישודר הערוץ באפיק 39, ואצל חברת הלויין YES באפיק 220.

הערוץ הוא שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין זכיינית ערוץ 2, רשת, המשדרת את תוכנית הטלוויזיה "מי רוצה להיות מיליונר" חברת האינטראקטיב מרס, וחברות הכבלים והלווין המספקות את הפלטפורמה והישומים. הערוץ יתחיל לפעול לקראת סוף השבוע הקרוב והוא ילווה בקמפיין פרומואים על מסך ערוץ 2, בכבלים ובלווין.

ההצטרפות למשחק נעשית מידי יום בעזרת השלט הדיגיטלי ועלותה 5 שקל. המשחקים עם התוצאות הטובות ביותר ידורגו בנקודות ויזכו בפרסים. המצטיינים מבין השחקנים בבית, אף יוזמנו לספיישל הסיום של העונה בערוץ 2.

בערוץ 2 תעלה התוכנית לעונה רביעית ביום ג' 12 באוגוסט, והיא תלווה בפעילות אינטראקטיבית על המסך. הצופים בבית יוכלו לשחק במשחק הטלוויזיוני, ו"להתחרות" מול המתמודד, לענות על שאלות בעזרת השלט הדיגיטלי ולזכות בפרסים.

לדברי רוני ארן, משנה למנכ"ל רשת, מדובר במהלך ראשון שבו מעלים לשידור תכנית שכולה אינטראקטיבית ויש לה 'ערוץ משלה' בכבלים ובלווין. "הפלטפורמות הטכנולוגיות החדשות, מאפשרות הרחבה למותגים שבונה ערוץ 2 ומעשירות את מגוון שרותי התוכן בשוק הטלוויזיה. אני רואה בשיתוף הפעולה של "מי רוצה להיות מיליונר" צעד ראשוני וחשוב שיוליד שיתופי פעולה נוספים לטובת הצופה", אמר.

שלומי אשכנזי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של מת"ב מסר כי מדבור בהרחבה נוספת של מגוון השירותים האינטראקטיביים עבור לקוחות דיגיטליים, הפעם על גבי תכניות בערוץ 2. "יכולת זו של קו חזור על גבי הכבלים קיימת במספר מדינות בודדות בעולם וזאת הודות להשקעה בתשתית המתקדמת שהקימו חברות הכבלים", אמר.