מי רוצה להיות מיליונר? חברות הכבלים והלוויין

ערוץ חדש של משחקים המבוססים על פורמט השעשועון יעלה בכבלים ובלוויין בשיתוף עם רשת, המשדרת אותו בערוץ 2

חברות הכבלים והלוויין יעלו באמצע אוגוסט ערוץ חדש של משחקים המבוססים על פורמט השעשועון "מי רוצה להיות מיליונר". אצל הכבלים ישודר הערוץ באפיק 39, ובחברת הלוויין YES - באפיק 220.

הערוץ הוא שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין זכיינית ערוץ 2, רשת, המשדרת את תוכנית הטלוויזיה "מי רוצה להיות מיליונר", חברת האינטראקטיב מרס, וחברות הכבלים והלוויין המספקות את הפלטפורמה והיישומים. הערוץ יתחיל לפעול לקראת סוף השבוע הקרוב והוא ילווה בקמפיין פרומואים על מסך ערוץ 2, בכבלים ובלוויין.

ההצטרפות למשחק נעשית מדי יום בעזרת השלט הדיגיטלי ועלותה חמישה שקל. המשחקים עם התוצאות הטובות ביותר ידורגו בנקודות ויזכו בפרסים. המצטיינים מבין השחקנים בבית, אף יוזמנו לספיישל הסיום של העונה בערוץ 2.

בערוץ 2 תעלה התוכנית לעונה רביעית ביום ג', 12 באוגוסט, והיא תלווה בפעילות אינטראקטיבית על המסך. הצופים בבית יוכלו לשחק במשחק הטלוויזיוני ו"להתחרות" מול המתמודד, לענות על שאלות בעזרת השלט הדיגיטלי ולזכות בפרסים.

לדברי רוני ארן, משנה למנכ"ל רשת, מדובר במהלך ראשון שבו מעלים לשידור תוכנית שכולה אינטראקטיבית ויש לה 'ערוץ משלה' בכבלים ובלוויין. "הפלטפורמות הטכנולוגיות החדשות מאפשרות הרחבה למותגים שבונה ערוץ 2 ומעשירות את מגוון שירותי התוכן בשוק הטלוויזיה. אני רואה בשיתוף הפעולה של "מי רוצה להיות מיליונר" צעד ראשוני וחשוב, שיוליד שיתופי פעולה נוספים לטובת הצופה", אמר.

שלומי אשכנזי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של מת"ב, מסר כי מדובר בהרחבה נוספת של מגוון השירותים האינטראקטיביים עבור לקוחות דיגיטליים, הפעם על גבי תוכניות בערוץ 2. "יכולת זו של קו חוזר על גבי הכבלים קיימת במדינות בודדות בעולם, וזאת, הודות להשקעה בתשתית המתקדמת שהקימו חברות הכבלים", אמר.