לקראת הדו"חות בפועלים מעניקים לדלתא גליל המלצת "תשואת שוק"

מכירות החברה צפויות לרשום גידול של 6%; צפוי שיפור של כ-60% ברווח נקי

לקראת פרסום הדו"חות של דלתא גליל לרבעון השני לשנת 2003. בבנק הפועלים משנים את ההמלצה למניית דלתא מ"החזק" ל-"תשואת שוק" בסיכון גבוה. הבנק לא סיפק מחיר יעד, אך ציין כי יפרסם בקרוב מחיר יעד חדש. מחיר היעד הקודם עמד על 15 דולר.

להערכת האנליסטים של בנק הפועלים התוצאות של דלתא יהיו טובות וימשיכו להביא לידי ביטוי את מגמת הצמיחה וההתייעלות של החברה, אולם תוצאות אלו כבר מגולמות לדעתם במחיר המניה הנוכחי.

מכירות החברה צפויות להערכת האנליסט, בני שרביט, לרשום גידול של 6%, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, לרמה של 139 מיליון דולר. את הגידול במכירות יובילו השוק הבריטי, אשר צפוי להיות מושפע לחיוב מהתחזקות הליש"ט אל מול הדולר, ושוק ה-massmarket האמריקאי, בו צפויה החברה להעמיק את החדירה. בשאר שווקי החברה צפויה מגמה של יציבות עם נטיה לירידות קלות ברמת המכירות.

שולי הרווח הגולמי צפויים, להערכת האנליסט, להשתפר לרמה של 20.5%, בהשוואה לרמה של 19.3% ברבעון המקביל אשתקד. שיפור הנובע מהשפעת שערי החליפין שהוזכרה, ומהשלמת מעבר המרכז הלוגיסטי מסקוטלנד להונגריה.

הגידול במכירות, יחד עם שיפור שולי הרווח הגולמי יביאו לגידול של כ12.4%- ברווח הגולמי, ולגידול של כ30%- ברווח התפעולי, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

להערכת הבנק, התחזקות הליש"ט והאירו מול הדולר, יחד עם המשך יישומם של תהליכי ההתיעלות, יביאו לשיפור של כ60%- בשורת הרווח הנקי של החברה, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי לרבעון השני יעמוד להערכתנו על סך של 5.1 מיליון דולר, או כ28 סנט למניה.